Húsvéti muffinok

Gyorsan összedobtam pihenésképp egy egyszerű muffint, aztán egy kis húsvéti dekoráció is került rá. 

Muffin recept (diétás)

Hozzávalók:
2 tojás
9 dkg fruktóz
10 dkg túró
10 dkg répa
10 dkg alma
10 dkg zabpehely
5 dkg teljes kiőrlésű liszt
5 dkg sima liszt
8 dkg túró
1 kk fahéj
fél csomag sütőpor
1 púpozott ek tejföl

Elkészítés: A tojásokat a fruktózzal felverem, beleteszem a reszelt almát (érdemes meghámozni és kifacsarni a levét) és a reszelt répát. Végül hozzákevertem a többi hozzávalót is. Jó alaposan eldolgozom és mehetnek is félig 2/3-ig töltve a formába. 25 percig sütöm 170 fokon. (Tűpróbával érdemes ellenőrizni.)

Kissé érdekes állagú lesz.


 Megsülve már nem is olyan fura :) És nagyon fincsi!

Végül került rá díszítés is. Sajnos ebből nem találtam diétás verziót, de nem baj, én úgysem eszek a díszítettből. (Meg hát nem is muszáj rá díszítést tenni :)

Vajkrém: (az adagok azért ilyen furák, mert én feleztem)
negyed csésze margarin (szoba hőmérsékletű)
1,5 csésze porcukor
1/8 csésze tej
ételfesték

Én az egészet konyhai robotgépbe tettem, ami szépen kikavarta, de egy kézi mixerrel is megoldható, a lényeg, hogy jól keverjük el. 
Zöldre színeztem (kék és sárga keverékkel), mert fű szerű hatást akartam elérni. Erre kerültek a kis cukortojások (készen vettük) és alájuk pedig csokireszeléket tettem.









CONVERSATION

9 comments:

Thündérke said...

Nagyon guszták :O ha lesz végre időm, ki fogom próbálni, ezt a diétás muffint :$

Aniko said...

Ezt most komoly? :O
Annyira édesek meg ez az egész :D
nagyon ötletes basszus, kár hogy nem vagyok egy nagy kreatívos...örülök ha megtudok sütni egy sütit úgy, hogy nem égetem porrá (amúgy meg fantasztikus cukrász és szakács vagyok:D)

Enci said...

De jól néznek ki :DDD
Ilyenre nem is gondoltam pedig mennyire ötletes... Ügyes !! :))

Csipkelány said...

Köszi :)

Makeupcakes said...

Nagyon gusztik! Mi répás muffint csináltunk, nagy sikere volt.
A tetejére mascarponét tettünk - Aldiban lehet venni nemtomhány% zsírtartalmút, de kevés :) - , tettünk hozzá egy kis porcukrot, vanília-esszenciát és kész is. Ha édesítővel kevertük volna ki, még lájtosabb lett volna, de így is nagyon ízlett. Nyamm.

Csipkelány said...

Ez jó ötlet, köszi :) Amúgy ez is répás kicsit :)

Nóra said...

szuperjól néznek ki :)

Lora said...

há ezek hihetetlenül jól néznek ki! :o sajnálnám megenni!

Unknown said...

Na megjött a kedvem a sütéshez, kár hogy diétázom:) Hiperszuper cuki ez a muffin, lehet idén megcsinálom:)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...