ADEN-lány verseny második forduló smink videóval

Végre elérkezett az ADEN-lány verseny második fordulója is, ahol farsangi bulisminket kértek tőlünk, így gondoltam, megengedhetem, hogy egy kicsit extrább sminket készítsek, természetesen az általuk küldött csomag felhasználásával.

Finally here is the next round in ADEN Cosmetics' competition. They asked us to do a carnaval party makeup, so I came up with this extreme makeup. I used all of the products they sent to me.

Amennyiben tetszett a videó és a smink, a következő oldalon tudtok a videóm mellett szavazni: http://www.facebook.com/adencosmetics.hu/app_162891010412392?ref=ts

If You like the video and the makeup You can vote me here: 

CONVERSATION

14 comments:

mdollasnails said...

mesès lett :O

Anett said...

Szerintem ez egy igazi farsangi party smink lett! Nagyon kreatív vagy, én neked szurkolok :D és persze szavaztam is :)

Réka said...

Nagyon szép és ötletes, nagyon ügyes vagy ^^

Laruska Bee said...

Hű... gyönyörű lett! :)

M. said...

baromi szép lett, hihetetlenül ügyes vagy *-* <3

Csipkelány said...

Köszönöm szépen :)

PAncsi said...

Gyönyörűszép!
Nagyon ügyes vagy :-)
Ment a szavazat

Gabica said...

Nagyon tetszik! Remélem te nyered a versenyt, máris szavazok! :) egyébként ez a bronzosító nagyon jól áll neked!

Anonymous said...

Jaj de csodálatos szép lett.

Csipkelány said...

Köszönöm :)

Unknown said...

Szia! Brutál jó a smink, egy egyszerű kivitelezéssel milyen látványosat alkottál!! És nagyn jól áll :) Lehet valamit rosszul csináltam, de nem tudok szavazni, mert ha rámegyek a linkre nem jelenik meg semmi, csak felül h az Aden oldalán vagyok. Mit tegyek? Puszi

Csipkelány said...

Köszi! Elméletileg van egy olyan fül, hogy Aden-lány választás 2013. Ott ha megkeresed a videómat, like-al tudsz szavazni. Köszönöm :)

hkorinna said...

Iszonyú jó lett, a kis képet nézve először azt hittem, mintha egy fátyol lenne rajtad! :))

Csipkelány said...

Köszönöm :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...