CONVERSATION

5 comments:

Eni said...

Nekem nem mondtál újat, annak ellenére nagyon hasznos videó volt és végre valaki aki ki meri mondani, hogy a szemsminket egy ecsettel is meg lehet oldani. :D Nekem volt már rá példa, hogy a reggeli nagy rohanásban egy szemre való ecsetet használtam, mégsem dőlt össze a világ. :)

Csipkelány said...

Persze, hogy meg lehet :)Én is szoktam ilyet, vagy amikor utazom vagy valakinél alszom, nem mindig viszek annyi ecsetet, max letörlöm kicsit a színek után (de világosabb után sokszor még ezt sem :) )

Niki said...

Számomra nagyon hasznos volt a videó. Új dolgokat mondtál. :)

Gabica said...

Nagyon tetszett a videó végignéztem a 18percet és nem unatkoztam, pedig nem voltak benne új dolgok számomra :) viszont arról egyre inkább meggyőztél, hogy vennem kell egy jó minőségű legyező ecsetet!

Anonymous said...

Nagyon, nagyon jó lett a videó! Számomra is voltak olyanok benne amiket már tudtam, de újdonságok is.
Én pont most készülök pár új ecsetet venni, szóval ez most nekem duplán hasznos volt :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...