A száraz kezek megmentője - Burt's Bees mandulás kézkrém

A Burt's Bees márkával először évekkel ezelőtt találkoztam, amikor egy három darabos ajakápoló csomagot kaptam ajándékba és már akkor tudtam, hogy nem ez lesz az utolsó alkalom, hogy a márkától használok valamit. Sajnos nálunk nincs saját üzletük illetve webshopjuk, de néhány termék a Müller kínálatában is megtalálható. A márka egyébként 99-100% természetes összetevőkből álló dizájnos termékeket tervez viszonylag megfizethető árkategóriában (legalábbis angol viszonylatban).
Eleinte nagyon szerettem volna megvenni a Lemon Butter körömágybőr ápolót, de a teszter nem igazán győzött meg, így otthagytam. Ahogy nézelődtem a polcon, rátaláltam a tejes-mandulás kézkrémre. Amikor beleszagoltam a masszív, vintage külsejű, letisztult üvegtégelybe azonnal magával ragadott az erős marcipánillat. Legszívesebben beleharaptam volna. Általában nem szeretem az édes illatok, de az intenzív marcipánillatot árasztó mandulaolajnak egyszerűen nem tudok ellenállni. Fantasztikus, néha kicsit fanyar, néha émelyítően cukros, de valahogy mindig különleges. 
A termék 100% természetes összetevőkből áll, mandulaolajjal, méhviasszal és E-vitaminnal táplálja a kéz kiszáradt bőrét. Az állaga sűrű, tömény, ezért alig egy borsónyi is elég belőle. A sűrű állaga ellenére néhány perc alatt beszívódik, ugyanakkor tökéletesen ápol és hidratál. A kiszerelése nem a legpraktikusabb, ezért nem az a táskába dobálós fajta: inkább az éjjeliszekrény stabil, ám annál különlegesebb dísze, amit minden lefekvés előtt öröm elővenni és élvezni, ahogy az édes mandula illata körüllengi a hálószobát.
Beszerezhető- Müller (kb. 3700,- Ft)

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...