Recept - Energiabomba

Ezer éve nem volt recept a blogon, úgyhogy most ezt a szuper gyors, egyszerű és nem utolsó sorban egészséges nasit hoztam nektek. Diéta alatt illetve tanulás mellett, akár vizsgaidőszakban jó alternatívája lehet a csokiknak, ugyanis, bár kalória van benne, sok tápanyagot tartalmaz és jóval egészségesebb.
A recept egyébként borzasztó egyszerű, nem kell más hozzá, mint egy csomag datolya, kakaópor és néhány tetszőleges egyéb hozzávaló (pl. magok, kókuszreszelék, chia mag, mogyoró félék stb.). Én chia magot, kókuszreszeléket és lenmagot használtam. Az elkészítéshez először ki kell magozni a datolyákat (célszerű, nagy szemű puha fajtát választani), majd villával össze kell törni pépesre az egészet. Ezután már csak hozzá kell keverni a kakaóport és a további tetszőleges hozzávalókat. Én egy pici vaníliát is tettem bele, szerintem jól kiegészítette a kókuszos csokis ízkombinációt. A végén nedves kézzel kis golyókat formáztam a masszából és a különböző összetevőkbe forgattam, ettől mindegyik más külsőt kapott. Mivel a datolya elég édes, ezért nem szükséges hozzá mézet tenni, enélkül is nagyon tömény, 1-2 darab is eltelít.





Ha kipróbáltátok, írjátok meg, hogy ízlett :)

CONVERSATION

1 comments:

Dii said...

Woáh *-* Nagyon jól néznek ki a golyócskák (ez a minimál koncepció meg pláne) és a recept is tetszik, szóval köszi :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...