Teszt | L'oreal Revitalift HA Filler éjszakai krém

Régóta szemeztem már a L’oreal Revitalift Filler (HA) éjszakai krémmel, ugyanis rengeteg pozitív  véleményt olvastam róla. Nem sok drogériás termék van ugyani, amely magas koncentrációban tartalmaz hialuronsavat. A krém ígérete szerint tömörebb, teltebb bőrképet eredményez. A hialuronsav mellett fibroxilt is tartalmaz, amely segít a bőrkontúr helyreállításában, ezért a bőr megőrzi fiatalságát és bársonyosságát.


Sokat hezitáltam, hogy beruházzak-e erre a krémre ugyanis nem az én korosztályom a legfőbb célcsoport, így kicsit aggódtam, hogy túl sok lesz a bőrömnek. Az állaga egyébként inkább géles, vizes alapú, nem zsíros és szerintem egyáltalán nem tömény. 

Elsősorban éjszakára szoktam használni, akkor is éppen csak egy keveset, ugyanis az én bőrömre tényleg elég egy borsónyi belőle. Az illata szerintem nagyon kellemes. A bőrbe könnyen beszívódik és nagyon puha érzést kelt. Hogy a ráncokon mennyire segít azt sajnos nem tudom megítélni, ugyanis nincsenek még mély ráncaim, mindenesetre úgy érzem, hogy a használatától feltöltődik a bőröm és sokkal rugalmasabb és kellemesebb tapintásúvá válik. Ár-érték arányban nagyon jó termék, de azt hiszem pár évet várhatok a rendszeres használatával. 

CONVERSATION

1 comments:

Panka said...

Engem is sokáig rémisztgettek, hogy ne használják még olyan krémeket, amik idősebbeknek valók, de komoly utána járás után rájöttem, hogy egyrészt ez hülyeség, másrészt pedig a krémek nagyrésze amin a 'ránctalanító' szó szerepel max jobban hidratál. Nálam főleg megelőzésen van/lesz a hangsúly. Jelenleg csak ilyen light, olcsóbb szérumokkal próbálkozom, de nagyon fáj a fogam tindigo c-vitaminos szerumjára is a jövőben, de lehet majd kuponos napokon ezt a krémet is beszerzem majd, mert elég jónak tűnik. :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...