Avon ünnepi újdonságok

Minden évben alig várom az ünnepi Avon katalógus megjelenését mert ennyi szuper újdonságot tartogat, hogy alig győzök válogatni a termékek közül. A kedvenceim az ünnepi, fűszeres illatú tusfürdők, de a sminkek és kiegészítők terén is mindig van valami újdonság. Idén visszafogtam magam és csak három dolgot szereztem be, a Luxe Glamorous Lash szempillaspirált, a Luxe Shine Brilliance rúzst és a Winter Dreamland tusfürdőt.

Kezdjük akkor a sminktermékekkel: A Glamorous Lash spirál kettő az egyben termék, ugyanis az egyik végén a hagyományos spirál található, a másik végén viszont szempillaerősítő szérum. A leírása szerint az erősítő szérum segít megakadályozni a szempillák kihullását és töredezését, a spirál pedig dús hatást kölcsönöz. Nos, az erősítő hatásról néhány használat után még nem tudok beszámolni, az viszont mindenképpen jó hír, hogy a szérum hamar beszívódik, így akár sminkelés előtt is fel lehet vinni, nem csak önmagában esténként. A kis ecset könnyen használható és jól adagolja a terméket, így nem kenődik össze-vissza, így ezzel egyelőre elégedett vagyok, remélem, hosszú távon a hatása is érzékelhetővé válik. A szempillaspirál keféje nem a kedvencem, ugyanis kicsit szúrós, ezért óvatosan kell bánnom vele, hogy ne sértsem meg a szemem. Két rétegben egyébként szépen fed, drámainak nem nevezném a hatását, de kellően dúsít, szépen szétválasztja a szempillákat és szerintem hosszabbítja is őket.

A Shine Brilliance rúzs a nevéből adódóan egy könnyed állagú, csillámos termék, aminek halvány pink alaptónusa van. Alapvetően nem kedvelem, ha egy rúzs tele van csillámokkal, de az ünnepi szezonban szerintem nagyon mutatós tudd lenni, ráadásul kiváltja szájfényt is, mert önmagában is elég krémes és fényes. Az alábbi képeken láthatjátok életben mindkét terméket (sajnos a spirálból kevés látszódik). 


A Senses tusfürdők között is megjelent az idei ünnepi kiadás, Winter Dreamland néven. Az eddigiekhez hasonlóan fűszeresebb illatra számítottam (bár ezt nem írja sehol, tehát valamit én néztem be), ennek viszont gyümölcsös, málnás illata van. Egyáltalán nem kellemetlen, viszont számomra ez nem az igazi karácsonyi illat. Egyébként minőségében a többi Senses tusfürdőhöz hasonlóan ez is kellemes, jól habzik, nincs vele problémám (a kupakjuk mondjuk kicsit nehezen nyílik).

Holnaptól érvényes a decemberi katalógus, úgyhogy, ha rendelni szeretnétek, úgyhogy érdemes ránézni az újdonságokra. Érdemes már a karácsonyi ajándékokra is gondolni és beszerezni néhány ünnepi terméket.

CONVERSATION

3 comments:

Anonymous said...

Uhh Dalma nagyon vékony lett az arcod mióta nemvolt blogposzt amiben látunk
Fogytál?

Csipkelány said...

Nem kifejezetten, de örülök, hogy így látszik. Pár kilót szoktam ide-oda ingadozni :)

Kindrajoe023 said...

Thaanks for sharing

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...