Kedvenc ecseteim

A jó sminkhez elengedhetetlenek a jó eszközök, egy jó ecsettel sokkal szebben fel lehet vinni az alapozót, szépen el lehet dolgozni a szemhéjpúdert és sok bosszúságtól megkímélhetjük magunkat. Az idők folyamán sok ecsetet gyűjtöttem össze. Eleinte ragaszkodtam a természetes szőrhöz, de rá kellett jönnöm, hogy nekem jobban beválnak a puha, műszőrből készült ecsetek. 
Vannak drágább és olcsóbb ecseteim is, de szerintem nem ezen múlik a jó minőség, ahogy látni fogjátok, a kedvenceim nagy része ebayről vagy drogériából való, így egyáltalán nem pénz kérdése, hogy jó minőségű terméket találjunk. 

Szinte az elsők között szereztem be néhány évvel ezelőtt az Ázsia centerből az alábbi képen látható nagy púderecsetet (balra fent), amit én pirosítóhoz szoktam használni. Hihetetlenül puha, gyönyörűen felveszi a festéket és szépen elteríti a bőrön. A szálait egyáltalán nem hullajtja, így bátran ajánlom. Az ára kb. 1000,- Ft volt.

Másik nagy kedvencem egy ecsetszett, amit még az ebayről rendeltem (itt találtok hasonlót), ezekből tulajdonképpen mindegyiket nagyon szeretem, de hármat különösen gyakran használok. Az egyik egy ferde lapos kabuki ecset (fent középen), ezt újabban púderhez szoktam használni, mert azt vettem észre, hogy így sokkal tartósabb a sminkem, mintha egy klasszikus pufi púderecsettel vinném fel. A másik kedvenc a kontúrozó hegyes ecset (lent balra), ami az egyik legérdekesebb ecsetem. Nagyon tömör és nagyon precízen lehet vele dolgozni. Kontúrozás mellett tökéletes a szem alatti részen a korrektor eldolgozásához is. A harmadik ebből a szettből pedig egy rövid, kerek fejű alapozó ecset (jobbra lent). Nagyon szépen el lehet vele dolgozni az alapozót, nagyon jó fedést biztosít, de egy kicsit nehéz kimosni, mert nagyon tömör. A minőséggel nagyon meg vagyok elégedve: igényes a kidolgozásuk, nem hullik a szőrük és nagyon tömör mindegyik. Szettben változó áron kapható, kb 2000-4000,- Ft.

Végül az Avon Luxe duo fiber alapozó ecsete (jobbra fent) is nagy kedvenccé nőtte ki magát, elsősorban BB krémhez és hígabb alapozókhoz szeretem használni. A feje lehetne egy kicsit tömörebb is, de nekem így is nagyon tetszik, szépen lehet vele dolgozni és nagyon puha a szőre. Egyáltalán nem hullik és könnyen mosható. Az ára kb. 1500,- Ft.

Szemsminkhez sokkal nehezebb jó terméket találni szerintem, mert mindenkinek más áll kézre, más tömörségű, vastagságú és nagyságú ecsetek válnak be. 
Az egyik kedvencem satírozáshoz a Sigma E25 ecsete (balra fent), ami nekem utazó méretben van meg. Kicsit kuszának tűnik a képen, de a valóságban nagyon szépen elteríti a mélyítővonalnál a festéket, nagyon szép átmenetet lehet vele kreálni. Az ára kb. 3000,- Ft.

Egy ősrégi kedvencem az Avon lapos pufi ecsete (fent középen), amivel a mozgó szemhéjra szoktam felvinni a világosabb színeket. Satírozáshoz is szoktam használni, ilyenkor az élére állítva használom. Azt hiszem ez sajnos már nem kapható.

A Sigma mellé jól jön egy hegyesebb satírozó ecset, ilyenkor a Chique satírozó ecsetét (jobbra fent) veszem elő, ezzel kicsit pontosabban lehet dolgozni, mint a Sigmával. Az ára 880,- Ft.

A hegyes ceruzaecsetet (balra lent) főleg az alsó szempillasorhoz használom, mert nagyon precízen lehet vele dolgozni, mégis szépen elsatírozza a szemhéjpúdert vagy a szemceruzát. Ezt az ecsetet kínai drogériában vettem kb. 400,- Ft-ért.

Kedvenc tus ecsetem a Catrice kétvégű ecsete (alul középen), amiből én csak a ferde végét használom, a másik vége (hegyes) nem vált be. A ferde ecset viszont annyira kis pici és vékony, hogy tökéletes és hegyes tusvonalat lehet vele rajzolni. Ha jól látom a honlap alapján, ez lehet az új verzió belőle, aminek a másik végén szemhéjpúder ecset van, ez is elérhető áron kapható (899,- Ft).

Végül az Essence lapos ecsete (jobbra lent) is nagyon bevált, nagyon tömör és puha, szépen fel lehet vinni vele az erősebb színeket is. Tökéletes szárazon és nedvesen is. Az ára is nagyon kedvező (499,- Ft).
Nektek mik a kedvenceitek?

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...