Blogkarácsony 2015


Igén ismét részt vettem a Blogkarácsonyban, amit Iluss szervezett. Véletlen egybeesés, hogy én pont tőle kaptam az idei csomagomat, amit most meg is mutatok nektek is.
Rengeteg kisebb-nagyon termék lapult a csomagomban, többek között sminktermékek és egyéb cukiságok. Sminktermékek közül kaptam két szájra való terméket, mégpedig az Avon 3D plumping szájfényét Pink pout árnyalatban illetve egy Color Trend rúzst Raver árnyalatban. Azt hiszem nem meglepő, hogy ez lett a csomag számomra legkedvesebb darabja :) E mellett kaptam egy Lovely Summer Sand Nr. 6 trendkiadású körömlakkot és egy hozzá illő sárgás csillámport. 

A csomagban lapult még egy csésze- és kézmelegítő cuki pingvines motívummal, de sajnos ez az első kristályosodás után feladta a harcot és nem igazán tudtam többször használatra bírni :( Szintén a csomagban lapult egy többszínű golyóstoll és egy vaníliás mécsesszett. E mellett kaptam egy pár teafiltert (a kedvencem a Granny's Finest és a Pickwick meggyes joghurtos), két kávét és egy szaloncukrot. E mellett egy nagyon szép képeslappal, amiben az alábbi idézetet és egy kedves üzenetet találtam:
"Békességet, boldogságot
Csengőszót és gyertyalángot
ajándékot, szeretetet,
mindent, ami fontos Neked!"

Ezúton is szeretném megköszönni Ilussnak a csomagomat és azt is, hogy megszervezte az idei blogkarácsonyt :) 

Az én ajándékomat Eleni blogján találjátok meg. Egyébként vele személyesen találkoztam, amikor átadtam a csomagját és Tőle is kaptam egy kis apróságot, amit ezúton is köszönök neki :)

CONVERSATION

4 comments:

Eleni said...

Nagyon jó volt újra látni Téged! Köszönöm még egyszer az ajándékokat ❤ Boldog Karácsonyt Dalma! :)

Ilus said...

Örülök, hogy tetszik a csomag. Próbáltam minél jobban személyre szabni, és remélem sikerült is! :) A kézmelegítőt sajnálom, de a kifőzés nem segít rajta? :( Én az enyéimet egy éve használom. Köszönöm, hogy részt vettél! :)

Anonymous said...

szia! a kezmelegitot csak egyszer lehet elpattintani, a tobbi hasznalat elott forro vizben kell melegiteni :)

Anonymous said...

Mikor lesz már új bejegyzés, lassan egy hónapja volt ez....

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...