Sun and sea forever

Sajnos ezen a nyáron sem volt túl sok időm és lehetőségem napozni. Szerencsére azért párszor kijutottunk a strandra, így legalább alkalmam volt kipróbálni a Biobaza újdonságait. Tavaly már volt szerencsém a barnulásfokozó testápolót használni, viszont a száraz olaj csak nemrég került hozzám.

A horvát Biobaza termékei a gyógyszerészeti minőségük és a kimagasló minőségű természetes összetevők révén emelkedik ki a kozmetikumok közül. A Biobaza Sun & Sea Forever száraz olaja tulajdonképpen a szuperbarnító dzsem folyékony változata. 

A leírása szerint:

A Biobaza Sun Napozóolaj 100%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz, amelyek ellenállhatatlan csillogást és hosszan tartó napbarnított színt kölcsönöznek a bőrnek. Az argán-, körömvirág- és makadámdió-olajban gazdag formula segít megőrizni a bőr természetes hidratáltságát és rugalmasságát.
Horvátországban termesztett sárgarépából és dióból kinyert karotinoid összetevőkkel.
Nem tartalmaz fényvédőt!


Bevallom, nekem ez a formula sokkal jobban bevált, mint a szuperbarnító dzsem, ami rettentő tömény és zsíros, kissé nehéz is eldolgozni. A száraz olaj is nagyon sűrű és tömény, de sokkal könnyebb eloszlatni, különösen a spray kiszerelésnek köszönhetően. Úgy vettem észre, hogy a barnulást is elősegítette, mert annak ellenére, hogy nem tudtam sokszor napozni, egész szép színem lett nyár végére. Mivel olajról van szó, természetesen vízálló, ez egyúttal az egyik hátrányos tulajdonsága is, mert csak tusfürdővel lehet alaposan lemosni. A másik hátránya, hogy sajnos fényvédő nincs benne. Emiatt muszáj valami fényvédős terméket is alkalmazni mellé, így viszont én már túl soknak érzem, ugyanis nem szeretem ragacsosnak érezni magam, sem a strandom, sem egyébként.

A testápoló leírása szerint:

"E könnyed formula kettős hatással rendelkezik – intenzíven ápolja a bőrt napozás után és meghosszabítja a bőr barna színmegtartó képességének időtartamát. A szert napozás után használja arca és teste hidratálására. Ideális minden bőrtípusra. Visszaállítja a szükséges bőrnedvesség egyensúlyát és zsírfoltokat hagyhat. A bőr bársonyosan puha, színe pedig kiegyensúlyozottá válik.
Parabéneket, tartósítószert, hozzáadott mesterséges színezéket és illatanyagokat nem tartalmaz."

A barnulásfokozó testápoló viszont nagyon kellemes, könnyed krém, ami segít enyhíteni a napozás után jelentkező viszketést és húzódó érzést. Az, hogy barnaságot megőrző formulával készült csak hab a tortán. Hihetetlenül puha lesz a használata után a bőröm és a finom kókusz illata gondolatban visszarepíti az embert a nyaralásra. 



CONVERSATION

2 comments:

Viki said...

Kedves Dalma!
Rendszeresen olvasom a blogodat, és örülök, hogy mostanában újra rendszeresen írsz.
Most olvastam egy érdekes könyvet a D-vitaminról. Mostanában nagyon ráálltak arra, hogy milyen fontos is a D-vitamin a szervezetnek, meg, hogy immunerősítő, öregedésgátló, rákellenes, gyógyítja a pikkelysömört és az ekcémát, stb. A könyv szerzője a fényvédő nélküli napozást propagálja. Nem állandóan, de ha csak kevés időt tudunk a napon tölteni, akkor azt fényvédő nélkül tegyük, mert csak így tudunk elegendő D-vitaminra szert tenni. Az tény, hogy az emberek nagyobb része D-vitamin hiányos, és az író ezért többek között a fényvédőgyártó kozmetikai ipart is felelőssé teszi.
Csak érdekességként írtam ezt le, mert írtad az olajnál, hogy nincs benne fényvédő, a kettő együtt meg már sok.
A könyv, amiről beszéltem: Michael F. Holic: A nélkülözhetetlen D-vitamin.
Szép napot, és hajrá a blogodhoz! Viki

Csipkelány said...

Szia Viki!

Érdekes, amit írsz. Egyébként volt már, hogy otthon felejtettem a naptejet és hát kifeküdtem úgy, anélkül illetve olyan is volt, hogy nem néztem meg, hogy ez az olaj nem tartalmaz fényvédőt, aztán csak ezt kentem magamra. Persze nem lett semmi bajom, meg hát vigyáztam is magamra, de azt nem tudtam, hogy a D-vitamin szempontjából is hasznos.

Mondjuk én a hétköznapokban egyáltalán nem tudom elviselni magamon a naptejet, hiába folyik manapság ez a csapból is.
Szép napot neked is :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...