Rimmel - Pop of pink

A mai termékteszt szereplőjébe teljesen véletlenül botlottam bele néhány héttel ezelőtt az egyik külföldi blogon. Végül annyira megtetszett, hogy berohantam a legközelebbi Rossmannba, ahol többször láttam már az ömlesztett akciós termékek között jó néhány darabot ebből a kis csodaszerből. 
Azt mondják, hogy a krémes pirosítók mutatnak a legtermészetesebben a bőrön, ezeket a legkönnyebb eldolgozni és hosszan tartó hatásuk miatt verhetetlenek. Nos, én eddig csak a a Max Factor Miracle touch krémpirosítóját használtam, de számomra az túl kemény és annyira nehéz eldolgozni, hogy gyakorlatilag az alapozó vele együtt elmászik. 
A termék elég nagy, 14 ml-es kiszerelésű kis műanyag tubusban kapott helyet, ennél fogva az adagolása kényelmes és praktikus. A termék egyébként állagra nagyon hasonlít egy primerre, matt és krémes, egyáltalán nem ragad, eldolgozni is nagyon könnyű. Nekem az is nagyon tetszik benne, hogy közepesen pigmentált, emiatt jól építhető a szín, nem lesz egyszerre túl erős.
A szín maga egyébként egy halvány, természetes rózsaszín árnyalat, ami szerintem minden bőrtónushoz nagyon szépen illik. Csillámok nincsenek benne, ami szerintem jó pont azok számára, akik ezt kevésbé kedvelik. Az orcákra felkenve nagyon természetes és egészséges csillogást ad. A tartóssága nem rossz, de nem is kiemelkedő, nekem a legtöbb pirosítóm megkopik a nap végére, mert sokat "fogdosom" az arcom. 
Összességében nagyon jó vételnek tartom, főleg, hogy mindössze 349,- Ft-ért lehet hozzájutni a Rossmanokban, ugyanis, ha jól tudom kifutó termék. Minél előbb csapjatok le rá. Én azóta beszereztem a Sunkissed cherry árnyalatot is :)

CONVERSATION

1 comments:

Rúzsnyom Niki said...

Én is láttam sokszor ott kallódni a kis dobozkában a többi leselejtezett termék között, de még 800 Ft-ért. A teszted alapján nem tűnik rossznak, sőt ... :) Ha én is látom még 300 Ft környékén, akkor lehet megveszem :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...