Be free to make up!

Tegnap meglepetéscsomagot kaptam a Pinkpanda.hu webshoptól, ami egy számomra még eddig ismeretlen márka, a Freedom Makeup két termékét tartalmazta. A márka egyébként angol, nagyon hasonló a Makeup Revolution és a MUA termékeihez (ami nem is csoda, hiszen az ő kezük is benne van), legalábbis csomagolásban, de szerintem árfekvésben és minőségben is nagyjából ezt a szintet hozza.
A paletták közül én a Dreamcatcher fantázianevűt kaptam, amiben 12 csillámos és egy matt fekete árnyalat kapott helyet a természetestől az élénkebb, kékes-lilás árnyalatokig. A csomagolása egyszerű, erős műanyag, sajnos tükör nincs benne, ami számomra hátrány, főként utazások során, de emiatt nem törnék felette pálcát. A 3D effektes minta a szemhéjpúdereken is nagyon jópofa. A fekete - ami egy kicsit krétaszerű, de szintén jól pigmentált - kivételével mindegyik nagyon krémes és puha. 


A pigmentáltságuk több, mint jó, ugyanis a lenti képeken nem használtam semmilyen sminkalapot vagy alapozót, egyszerűen az ujjammal húztam néhány mintát.
Az első sor a romantikusok kedvence lesz, halvány pezsgő, púderes rózsaszín, finom bronz és egy elegáns pink kapott helyet. Imádom mindegyiket.
A második sor márt már a merészebben sminkelők figyelmébe ajánlom, itt kapott helyt ugyanis egy sötét ibolya lila, egy barbi baba pink, egy halvány királykék és egy igazán szép mély türkiz árnyalat.
Az utolsó sor már nem tartogat nagy meglepetéseket, rögtön az első egy világos orchidea lila (mellékesen megjegyzem, hogy ez az ősz egyik sláger színe lesz, a Pantone - Amethyst Orchid), egy klasszikus bronz, egy mályvás halvány padlizsán és egy matt fekete.

A palettát egyénként ma reggel kipróbáltam és teljesen elégedett vagyok a minőségével, az ecset is szépen felveszi a színeket, egyik sem porzik.

A másik termék a Shimmer Lights bronzosító trio, ami nagyon hasonló az Avon 3 az 1-ben púderéhez (hm, lehet, hogy érik egy összehasonlító poszt is?), a pirosító része pedig első ránézésre egy az egyben a Sleek Rose goldja (ami ugye a Nars Orgasm mása).

A trió tehát tartalmaz egy matt bronzosítót valamint egy csillámos highlightert és egy arany fényű pirosítót. A bronzosító szép, meleg matt árnyalat, a highlighter halvány rózsaszínes pezsgős árnyalat, míg a pirosító egyértelműen egy aranyló pink. 
Bár első ránézésre azt gondoltam, hogy a Sleek Rose goldjával megegyező lesz a pirosító, valójában a Sleek inkább korallos, míg a Freedom Makeup inkább rózsaszínes. Ettől függetlenül mindkettő gyönyörű szép és arcon nem annyira szembetűnő a különbség, mint a swatchokon.
Összességében ezt is egy szuper és jól kihasználható terméknek tartom, bár utazáshoz ez sem annyira praktikus, mert ebben sincs tükör és bizony hatalmas (mondjuk ez másfelől plusz pont!).

Mindenesetre nagyon örültem az új termékeknek, ezek a termékek is azt bizonyítják, hogy bizony lehet jó áron jó minőséget is gyártani, az pedig, hogy ezeknek az angol márkáknak sok terméke a népszerű, high endek mása pedig csak tovább növeli népszerűségüket. Bátran ajánlom őket nektek is.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...