A ragyogó mosoly titka


Azt hiszem nem vagyok egyedül azzal, hogy szeretném, ha a fogaim minél fehérebbek lennének anélkül, hogy tízezreket kelljen költenem egy-egy drága fogorvosi fehérítésre. Mivel nagy kávé és tea rajongó vagyok ezért fokozottan figyelnem kell, hogy időnként jobban odafigyeljek arra, hogy mivel mosom a fogaimat. Ha fogkrémről van szó, alapvetően Colgate párti vagyok, egyszerűen az vált be eddig a legjobban. Szeretem az ízét és mivel általában fehérítő összetevőket tartalmazó terméket választok, ezért alapvetően nincs nagy gondom az elszíneződéssel. E mellett fontosnak tartom legalább időszakosan egy-egy intenzívebb termék használatát.
A Perl Weiss fogkrémeket többször használtam már és nekem nagyon beváltak. A fogfehérítő krém (rózsaszín) már tíz nap után fehérebb fogakat ígér, a kávé és tea fogfehérítő krém (narancs) pedig kifejezetten a kávé és tea által elszíneződött fogak fehérségének visszaállítására illetve megőrzésére lett kifejlesztve. Mindként termék gyakorlatilag fogkrémként használatos, így a mindennapos használat sem károsítja a fogzománcot, sőt erősíti azt és megakadályozza a fogszuvasodást is.

Megmondom őszintén, a két változat között nem éreztem nagy különbséget, nekem mindkettő bevált, valóban érezhető, hogy egy kicsit fehérebbek lettek a fogaim, bár azt hiszem, látványosabb lenne az eredmény, ha egyébként nem fehérítő fogkrémet használnék.  Összességében ár-érték arányban nem rossz termék, persze csodát ettől senki se várjon, nem is ez a cél.
Használtátok már a Perl Weiss fogkrémeket? Nektek hogy vált be?


CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...