BOMB Cometics

Nemrég bukkantam rá a Lush olcsóbb verziójára. Őszintén szólva még jobban tetszenek képek alapján, mint a Lush termékek. Nagyon szépek, vidámak és romantikusak és hatalmas a választék. Ami pedig szuper, hogy olcsóbb, mint a Lush és gyakrabban vannak akciók. Még nem rendeltem tőlük semmit, de előbb-vagy utóbb biztosan kipróbálok néhány dolgot. Addig is összegyűjtöttem pár dolgot, amik nekem tetszenek, hátha valaki anyák napja alkalmából az anyukájának vagy csak úgy szeretne rendelni. (De egyébként van üzletük Szombathelyen, Ajkán, Balassagyarmaton, Békéscsabán és Kőszegen. (Pesten sajnos nincs.)

Hivatalos magyar honlap: http://furdogolyok.hu/hu/
Hivatalos angol honlap: http://www.bombcosmetics.co.uk/

Csipkebogyós habfürdő golyó 950,-

Hibiszkusz és narancsvirág fürdő brulee 1190,-

Rózsa fürdőgolyó 950,- 
(Szemmel láthatóan a Lush Sex bomb utánzata)

Szerelem nyara szeder illatú fürdőgolyó 950,-

Japán kislány (?) virágos illatú fürdőkrém 850,-

Szerelem rózsa illatú fürdőkrém 850,-

Kerti party csipkebogyó illatú fürdősüti 850,-

Szedres fürdősüti 850,-

Sunset Bulevard gyömbéres fürdősüti 850,-

Katicabogár fürdőtulipán 990,-
Csokik földje cseresznyés csoki illatú szappan 990,-


Pokoli mámor szappan 890,-

Vadrózsás masszázsvaj 990,-

Selymeske sampon 1490,-

Vannak akciós termékek:
Búzavirág és boróka bogyó fürdőkrém 510,-

Málnahab fürdősüti 510,- 

Pink fürdőlinzer 510,-

És vannak drágábbak:
Rózsa és bergamott fürdőolaj 3990,- (150 ml)

Kávé és fahéj bőrradír 3990,- (250 ml)
 

Lime gyertya 1990,-

Ti találkoztatok már ezzel a márkával? Mi a tapasztalataitok?

CONVERSATION

4 comments:

Anonymous said...

Én már próbáltam pár fürdőgolyót tőlük! Asszem ezek az 1000 Ft körüliek elég nagyok, de sajna elég macerás félbevágni, vagy ilyesmi, ha meg egyszerre elhasználom, az olyan pazarlásnak tűnik :(
Engem nem győztek meg, szerintem simán lehet ilyeneket házilag is csinálni, pl. itt van tök jó recept: http://www.poppyvintage.net/2011/09/furdogolyo-keszitese-hazilag.html
Viszont a szappanok nekem is nagyon tetszenek!

dotty said...

nagyon jól néznek ki, kedvem lenne beleharapni egy kettőbe :D

Csipkelány said...

Dorka, igen ez igaz! Én is láttam már néhány helyen ilyen útmutatót, de nem tudom, hogy olcsóbban jönne-e ki, a shea vaj se valami olcsó :S De majd utánaszámolok. :)
Muccuus: Én is így vagyok vele :)

Thündérke said...

Annyira cukik :$ én tuti csak nézegetném őket :D

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...