Catrice Revoltaire

Amikor múlt héten hallottam, hogy végre nálunk is kapható a Catrice Revoltaire kollekció, féltem, hogy mire Rossman közelébe jutok, elfogy mind, akkor volt az érdeklődés korábban irántuk. De szerencsére teljesen tele volt az állvány. Megmondom őszintén, a csomagolás vonzott leginkább, amúgy kicsit sajnáltam rá ennyi pénzt. Azt hiszem a szemhéjpúder paletta 1500,- Ft volt, a rúzs pedig 1200,- Ft körül. Főleg a rúzst sokallom, szerintem nem igazán vettem még ennyiért rúzst. Bár, ha az nézem, hogy ez limitált kiadás és más rúzsok alapáron még többe is kerülnek...
Eldöntöttem, hogy a nyaramat piros rúzsba burkolózva töltöm (kivéve a munkahelyen). 

 Catrice Revoltaire rúzs (Bloody red) és szemhéjpúder paletta (Explosive combination)


A csomagolása nekem nagyon tetszik, de azt hittem, valódi fém lesz, e helyett csak fémszerű műanyag, de elég masszív, tehát végül is nem baj. Nagyon jól záródik, kicsit talán nehéz is nyitni. Jó, hogy van benne egy egész nagy tükör és volt hozzá egy védőfólia is. 



A hátulján használati útmutató, a legviccesebb, hogy a negyedik szint nedves ecsettel kell felvinni és szemhéjtusként szolgál. Amúgy először megpróbáltam natúran tesztelni a kezemen, hát egyáltalán nincs színe. Aztán megfogadtam és nedves ecsettel húztam vonalat, na így már mindjárt más.


A színek egyszerűek, nem nagyon lehet mellélőni vele, szerintem ezeket mindenki szereti, a korallos színtől pedig igazi vidám, tavaszias-nyárias árnyalat.


Az applikátor egyébként jó minőségű szivacsból készült, a kis ecsetet is meglepően puhának találom.

Napfényben kicsit narancssárgának tűnik az első szín, de látszik, hogy milyen szépen csillognak.


A színeket alap  nélkül fotóztam, szépen pigmentáltak. 
Árnyékban

Eléggé hasonlít az AVON Mystery palettájához (alsó kép), nem gondoljátok? A legnagyobb különbség az AVON lilája és a Catrice "tus" között van.

Napfényben







A rúzs csomagolása egyszerű, fém. Rajta egy szép minta, de semmi extra. Nekem tetszik. A szín, amit választottam egy szép mély vörös. Most figyeltem csak, hogy matt hatású rúzsról van szó, nem emiatt vettem meg, de nem is bánom, hogy az. Még nem viseltem, csak itthon próbáltam ki, de szépen fed, tényleg mintha matt lenne és nem szárítja a számat.


Árnyékban
Napfényben

CONVERSATION

13 comments:

Nóra said...

gyönyörű,mind külsőre és belsőre :)

Eni said...

Nagyon szépek, engem is érdekelnek ezek a termékek, de nálunk a Rossmann-ban nincs Catrice. Úgyhogy csak reménykedni tudok, hogy mire Catrice állvány közelébe jutok marad nekem is belőlük.

Anett said...

A palettát én csak a csomagolás miatt nézegettem de végül lebeszéltem magam róla, pedig még mindig nagyon tetszik!

eva1 said...

De vártam már a teszteket erről a kollekcióról :D Köszi!
Nagyon szépek, bár kicsit csalódva hallom, hogy nem valódi fém, csak műanyag...de sebaj, ha masszív nem érdekel annyira, hogy távoltartson a megvásárlástól :D
A paletta színeit és az óriási tükröt imádom!
A rúzs is gyönyörű.

Csipkelány said...

Eni: Remélem még lesz, mire odajutsz :)
Vattacukor: Igen, nekem is amiatt tetszik. Csak utólag ne bánd meg, hogy nem vetted meg.
eva1: Igen, tényleg csodaszép. Ha kifogy (évek múlva :) a festék belőle, tuti megtartom a csomagolását, aztán valamit majd kezdek vele.
Általában minden limitált kiadásnál belelkesülök, hogy ez is kell az is kell, a végén, amikor ott állok lebeszélem magam mindről. De most nem :) Jó egy-két ilyen gyöngyszem a kollekcióba. :)

Thündérke said...

Napfényben a legszebbek :) bár a rúzs szerintem is drága :) a paletta megérte! Amúgy pont nálunk akciósak voltak múlt héten a Max Factor rúzsok , röhejes áron adták őket, maximum 300 Ft.-ba kerültek , volt gyönyörű piros is :) én ilyenkor szoktam rúzst venni :D:D:D

Dora Kelemen said...

Nagyon tetszik mind a kettő, a rúzs ára viszont szerintem arányos, ha sokáig kibírja, és az állaga sem látja a kárát. Mondjuk nekem van 2000Ft-os Astor rúzsom (ha nem több...), de megéri mivel csodaszép és iszonyú tartós! Ezt a márkát nem ismerem, nem sokat hallottam róla, de ha a Rossmann közelében járok, akkor biztos benézek egy Catrice termékért.:)

zsofi87 said...

Ma én is voltam Rossmannban és megcsodáltam... de megbeszéltem magammal, hogy nincs pénzem rá xD Kérünk sminket! :)

Andi said...

Én ma kb fél órát állta az állvány előtt, mert nem tudtam eldönteni, hogy ezt a palettát vegyem-e meg, vagy a zöldeset :D Aztán végül egyiket sem vettem meg. De szerintem visszamegyek a zöldes palettáért, meg a lila körömlakkért, mert tényleg csodaszépek :)

Csipkelány said...

Thündérke: Általában én is úgy szoktam.
Pöttyös Dorka: Igen, ez igaz. Viszonylag tartós, ma fél napig ez volt rajtam, a közepén kopott meg evés után, de amúgy tényleg egész tartós.:)
Andi: Én is gondolkodtam a zöldön is, de végül arról lebeszéltem magam, mondván, hogy ezt jobban ki tudnám használni. De az is nagyon szép!

Ánítá Babi said...

Annyira hihetetlenül igényes ez a blog bejegyzés, hogy arra nincs szó..:)
Nagyon tetszenek a képek, meg a hozzá választott háttér!:)
Valóban hasonlít az AVON-osra, de nekem ez talán jobban tetszik!:)
Bár palettám nincs, de nekem van rúzsom meg egy körömlakkom ebből a limitált verzióból!:)
Nagyon szépek a rúzsai, ez a Bloody Red is annyira mesés...szerintem mindenki talál magának való színt ebbe a kollekcióba:)
Csinálsz valamikor sminket ezzel a rúzzsal?:) Vagy nincs ilyen tervbe??:) Szívesen megnézném, más nem képen!:)
Szép napot!:)

Csipkelány said...

Ánitá Babi: Köszönöm szépen :) Örülök, hogy tetszik. Te melyik árnyalatokat vetted meg? Amúgy ha érdekel a rúzs, akkor itt meg tudod nézni, ezt viseltem (bár nem a smink elkészítéséről szól a videó):http://csipkelany.blogspot.com/2012/05/aprilisi-kedvencek.html
:)

Ánítá Babi said...

Én a lime-os lakkot vettem meg, illetve mind a három rúzst..:)
Pirosítóból most van annyi, hogy csak na, így nem tervezem, hogy beruházok rá..:)
Még a másik két élénkebb körömlakk tetszene, de hát abból sincs hiányom, így lehet STOP-ot fújok magamnak most egy időre!:D

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...