Catrice Revoltaire Explosive Combination smink

Ezt a sminket az új Catrice palettával készítettem. Meglepően jól pigmentált. Most használtam először sminkben.Eddig meg vagyok vele elégedve.

Használt termékek:

ARC
AVON ideal shade alapozó (Nude)
NYC translucent porpúder
Sleek- Rose gold pirosító

SZEM
DIY szemhéjalapozó
Sleek- Storm
Catrice (Revoltaire) Explosive Combination
L'oreal Volume Million lashes szempillaspirál

SZÁJ
Burt's Bees ajakbalzsam
AVON- Can't resist coral rúzs
Passion ajakkontúr ceruza
 

CONVERSATION

4 comments:

Zsofi said...

szerintem tegyél ilyenkor fel egy képet is a végeredményről, hogy el tudjam dönteni, tetszik-e annyira, hogy megnézzem 14 percben, hogyan készült. mert így picit úgy érzem, nincs más választásom, mint végignézni, akkor is, ha igazából kb felesleges volt, mert mondjuk nekem nem áll jól az ilyen típusú/tónusú szemsmink.

egyébként tetszett, meg szeretem is a videóidat, szóval nem bántásból írtam, csak szerintem így fair az olvasóiddal szemben. :)

Christy said...

Azt az Avonos rúzst nagyon szeretem. :) Remélem hamarosan hozzánk is elér ez a trendkiadás, mert én is ezt a palettát néztem ki :)

Unknown said...

egy kép tényleg jó lenne :)
1ébként tökjó :)
én most készítettem az első youtube-os tutorial videómat :P
fashionparade-fanny.blogspot.com

Csipkelány said...

Köszönöm. Ok, tudjátok, hogy szoktam képet feltenni, sajnos most nem volt időm még fotókat is készíteni, bocsi :S Amúgy fogok máskor, nem akarom ezt a rendszert bevezetni :) De csak egy tipp, ha a videónál még sincs, akkor csak tekerjetek a végére aztán ha tetszik, csak akkor nézzétek végig. Youtube-on ezt én is sokszor csinálom. :)
Christy: Biztos elér előbb vagy utóbb oda is :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...