JOY fotózás képek

Lassan egy éve, hogy megjelent a JOY-ban (2011. június) az Átalakítunk rólam szóló része. Nagyon furcsa, vegyes érzéseim vannak a dologgal kapcsolatban, de ezt inkább most nem részletezném. A képeket kb. egy hónapja kaptam meg. Csak azt a kettőt, amit az újságban megjelent (illetve ennél még több kisebb is benne volt a lapban, ezeket nem kaptam meg. Sőt, abból a rengeteg képből, ami még készült többszöri kérés ellenére egyet sem, mondván, ők csak ezt a kettőt vették meg a fotóstól ??? Érdekes, hogy amikor fotóztak nekem a fotós nem ezt mondta, meg ők se.Van egy olyan érzésem, hogy a többi képet szépen megsemmisítették vagy nem tudom mit csináltak vele, mielőtt még nekem elküldtek volna egyet is, aztán amikor kértem, akkor ezt találták ki.) Igazából nem akarom lehúzni őket, ez az én személyes tapasztalatom, lehet, hogy mással nem voltak ilyenek, vagy lehet, hogy tényleg így van és pont, hogy mindenki csak ezeket kapja meg. Nem tudom. Természetesen az elkészült videókat sem tudtam magamnak sem letölteni sem elkérni. Na mindegy, ezek utána, ha valakit érdekel, ez a két kép jelent meg a magazinban. 

 Hát itt kicsit furcsa lettem :)

Ez még nem olyan rossz, de ez a ruha...maradjunk annyiban, hogy volt jobb is.

Nektek van ismerősötök, aki volt ilyesmin, esetleg Ti? Mit gondoltok?

CONVERSATION

19 comments:

Anonymous said...

..én sajnos nem tudok válaszolni a kérdésedre :),de szerintem jó képek. ...sőt az utolsó ruha még illik is hozzád (szerintem) :)!

Zóra said...

Szerintem pedig baromi jól áll neked ez a ruha! Nagyon csini! Szép vagy!
Remélem valaki tud neked választ adni, és volt már hasonló tapasztalata...

Zitu said...

Nagyon szép vagy!!!Elő is veszem most a magazint...

Ari said...

Szia.Szerinem jok a fotok,bar tenyleg a masodik kepen a szoknya mintah kicsit erositene. Az tenyleg elszomorito hogy nem kaptad meg a tobbi kepet,biztos nagy csalodaskent ert.

Zitu said...

Díjat kaptál tőlem!
http://zituublogja.blogspot.com/2012/05/viragok-es-dijak.html

Csipkelány said...

Köszönöm lányok. Én olyan gnómnak érzem a fejem az első képen.
Ari: A másodiknál szerintem is eléggé erősít a szoknya. Amúgy nem mondom, hogy annyira tragikusan éltem meg a dolgot, igazából jó lehetőség volt, jó móka ott lenni, de azért az rosszul esett, hogy az egész tényleg csak arra megy ki, hogy berakhassák az újságba és egyébként meg nem igazán foglalkoznak az emberrel. Pedig nem hiszem, hogy nagy dolog lett volna 5-10 képet elküldeni. (a több százból), ha már órákig csinálták azt a két darabot, ami végül bekerült.

Csipkelány said...

Zitu: Köszönöm szépen :)

Andi said...

Gyönyörű vagy :) szerintem tökéletes ez a két kép, az viszont tényleg durva, hogy több százat csináltak, és erre a kettőre tellett, hogy elküldjék, ezt is csak ilyen sokára :O Lehet egy szép cifra véleményed róluk, és mostmár nekem is van.

Anonymous said...

Istenem, itt is nem hogy örülnél, hogy benne voltál a Magazinban, picsákolsz, hogy nem kaptad meg a képeket.
Nyilván nem őrizgetik, mi a francnak tartogatnának ilyen fotókat?
Nonszensz.

Boglárka said...

cééééép vagy,így is úgy is :)

Thündérke said...

hihi holnap visszakereslek az újságban:) szerintem szépek a képek :) és te is <3

Enci said...

Szerintem csodásak lettek a képek,kár,hogy a többit nem kaptad meg :(

Zsatti said...

Kíváncsi lettem volna a többire is. Viszont tetszenek :) A hajad nagyon jó, plusz a második képen tetszik az öv és a táska. A szoknya kicsit nagymamis :)

Csipkelány said...

Köszi :)
Zsatti: Az amúgy ruha, nekem sem jött be annyira.

zsofi87 said...

Kedves Névtelen! Ha folyamatosan csak fikázni tudod a bejegyzéseket, mi a francért nézegeted ezt a blogot??? Igenis teljesen érthető, hogy szerette volna megkapni a képeket, hiszen ezt ígérték, de nem tartották be. Annyira bírom, hogy így név és arc nélkül ömlik a szar a szádból folyamatosan...mindenről megvan a véleményed, de arccal és névvel bezzeg nem mered felvállalni...gerinctelen dolog. (Dalma bocsi, de már nem bírtam szó nélkül...)

Szofi said...

Úristen :)
Nekem megvan ez a lap, és még csak pár hónapja olvaslak, de tudtam, hogy ismerős valahonnan az arcod! Mostmár világos!
Egyébként nagyon szép vagy és jók lettek a képek is!

Csipkelány said...

Szofi: Köszönöm, kedves Tőled :)

Lolli said...

Szia!
Csak most kezdtem olvasni a blogodat.
Gyönyörűek ezek a képek rólad!
Ugyan már régebben de én is szerepeltem a Joy magazinban, őszintén szólva meg sem fordult a fejemben, hogy elkérhetném a képeket. Viszont nem is kaptam egyet sem.... Úgyhogy nálam még jobban jártál. Ezek bolondok, hogy a tavaly júniusi képeket csak most küldték el neked.
Csak a reklám kell nekik, te meg ingyen modellt állsz, a többi nem érdekes, veled nem foglalkoznak.
Egy lap kérésére küldtem néhány képet az alkotásaimról, mire csak a képeket közölték le, a weboldalamat nem, és utána hiába reklamáltam, azt hittem agybajt kapok...Azóta megfogadtam, ha a sajtó megkeres, akkor nagyon óvatosan bánok velük.

Csipkelány said...

Lolli: Köszönöm.Te is az átalakításban voltál? Amúgy kicsit tényleg érezhető ez a hozzáállás, hogy ez nekik ugyanolyan meló, elvannak egymással, veled meg annyira nem foglalkoznak. De nyilván nem azt várja az ember, hogy vörös szőnyeg és akkor csak ő létezik, de kb. alig próbáltak beszélgetni velem, hogy mi van, szóval eléggé kívülállónak éreztem magam. Persze ember függő volt. A sminkes meg a fodrász tök közvetlenek voltak, a fotósok, meg a stylist kevésbé. Elég kellemetlen lehetett, hogy nem közölték le a lapodat. :S

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...