AVON cseresznyevirágos hajápolók

Hajspray, sampon és kondicionáló
Kallos hajhab-extra tartás

és a végeredmény
Muszáj írnom ezekről az AVON-os hajápolókról. Őszintén szólva csak a csomagolás miatt vettem meg őket, annyira tetszett ez a rózsaszín virágos külső. Egyébként nem vagyok túlzottan oda a Naturals termékeikért, soknak annyira mű gyümölcsös illata van, hogy számomra már émelyítő. De korábban vettem már egy lime-os hajspray, ami szintén naturals, az bevált, hát megrendeltem ezt is, de az összeset. Azt hiszem darabonként olyan 350-400 Ft-ba kerülhettek.
Nem vártam tőlük túl sokat, úgyhogy óriási meglepetést okoztak :)
Tulajdonképpen mindennapi használatra való a sampon és a kondicionáló is, de én nem szoktam minden nap hajat mosni (Te jó ég, semmire sem lenne időm, annyi hajszárítás mellet :). Általában 3-4 naponta mosok hajat, attól függ, milyen állapotban van. De végül is mindegy, talán kicsit kíméletesebb a sampon a mindennapi használat miatt.
A hatás kedvéért az összeset használtam, tehát a sampont, a kondicionálót és a végén a hajspray-t is (me egyébként a hajhabot is, de arról majd külön). Hát először semmi extra ne történt, szokásos procedúra, aztán feltekertem a hajam szokás szerint és a törölközőt rajta hagytam legalább fél óra-óra hosszán át, addig beszívódik a sok víz, így sokkal könnyebben meg tudom utána szárítani. Az első meglepetés ott ért, hogy nem kellett annyit fésülgetni a hajam, két pillanat alatt egy ritka fogú fésűvel kifésültem még nedvesen. Ez már szuper volt, tehát tényleg könnyen kezelhetővé teszi a hajat.
A másik dolog, ami nagyon tetszett benne, hogy annyira puha és selymes lett tőle a hajam, hogy nem is tudom, melyik hajápolómtól volt ilyen utoljára. Nem győztem fogdosni meg simogatni :) Az már csak a ráadás volt, hogy a végén szép fényes is lett a hajam, főleg azután, hogy fújtam rá a hajsprayből. Egyébként az illata könnyed, semmi extra, de mégis friss. Összességében abszolút pozitívan csalódtam, szerintem ár-érték arányban nagyon szuper, a csomagolás rendben van, a hatás pedig magáért beszél. Tuti, hogy újra fogom vásárolni és Nektek is csak ajánlani tudom.
A Kallos hajhabról csak röviden: az illata szerintem elég rossz, de hajszárítás után nem nagyon érződik. Amit én utálok egy hajhabba, ha érzem, hogy ott van, vagyis ragad és másnap már hajat kell mosnom miatta. a szerencsére ez nem ilyen (bár nem is szoktam kilókat a hajamra tenni belőle), sőt nem is nagyon használok egyébként hajhabot, a hajam súlya úgyis lehúzza, szóval olyan "extra" hatása úgysem sem. Ezen kívül semmi extra, tényleg van tartása, szóval végül is jó.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...