Galmour napos szerzemények

Ezeket vettem a Galmour napok alkalmával. Tulajdonképpen csak az ecsetekre volt kedvezmény az L.A. Make up-ban a kis szettek féláron, 590-ért voltak.
A szemhéjpúder a Suede árnyalat, 6 barnás árnyalat van benne, enyhén csillogósak, nem túl erősen, de szerintem nem rosszak. Azóta használtam is, hétköznapi sminkhez teljesen jók. (Lehet, hogy estére is, de arra még nem próbáltam.) A két szájfény a Sweet maple, az egyik pirosas, a másik barnás árnyalat. Mindkettő csillámos. Ami első negativ tapasztala ezekkel, hogy hülye ragadós érzés, amikor felkenem, amit utálok, általában azokat nem is használom, de majd igyekszem ezt használni és kitapasztalni. Akkor döbbentem meg, amikor egy drágább (Lancome, Esteé lauder, Clinique) szájfényt próbáltam kis (ismerőstől) és az is ragadt. Korábban azt hittem, hogy azért ragad, mert annyira gagyi, de azt is olvastam valahol, hogy ettől lesz tartós. Hát lehet, szóval azóta kicsit átértékeltem a ragacs-témát, de akkor is hülye érzés.
Az ecseteket a Marionnaudban vettem. Mindkettő szintetikus szőr, bár voltak valódi szőrből is, azok se vészes áron. A púderecset eredeti ára 1890,-, a szemhéjecseté (ceruzaecset) pedig 890,-. Ebből jött le a 20 % kedvezmény. Mindkettő nagyon puha. Az eladónő rendes volt, mert a lezárt tasakokról azt a kis műanyagot, ami lezárta, levágta nekem, hogy meg tudjam nézni, hogy milyen a valódi szőr és e között a különbség, de nagyon puha mindkettő, úgyhogy teljesen elégedett vagyok. Főleg a nagyot használtam eddig, a kicsit nem ( a szemgyulladásom miatt) sokszor. A nagyból mindenképpen a szintetikust akartam megvenni, mert puha volt, és a valódi szőrből készült ecset 5000 volt :(. A szemhéjecseten tanakodtam, a másik kb 500 Ft-tal lehetett drágább, de én amolyan ceruza ecset félét akartam venni, a valódi szőr pedig nem volt ennyire "hegyes", ezért döntöttem e mellett.
Nem volt túl nagy a választék, igaz az Árkádban voltam, ahol pici Marinnaud van, tehát lehet, hogy máshol nagyobb a kínálat. A Douglasban mindenesetre szinte csak Da Vinci ecsetek voltak, tudjátok milyen áron...
Nagyon tetszik az ecsetekben, hogy igényesen vannak kialakitva és csomagolva is,  különösen jó ez a számozás, tényleg olyan kis komolynak tűnik. Máris a szivemhez nőttek.
Most rendeltem a dhgate-ről egy 32 db-os ecsetszettet. Amint megjön írok arról is.

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...