Gyors jelentés

Első körben elnézést szeretnék kérni, hogy rég volt bejegyzés. Sok mindennel el vagyok maradva. Mostanában csak futok mindenhova, alig van időm valamire. Zh-k, szakdolgozat stb. Ígérem nemsokára írok. Legfontosabb talán a 30 days challenge folytatása és a Sleek rendelésem :) Nemsokára megérkezik remélhetőleg az ecsetszettem is, úgyhogy arról is írok majd. Addig is egy gyors kérdőív.


1. Nevezz meg 5 dolgot, amit látsz, anélkül, hogy felkelnél a helyedről. 
Csésze, sál, csizma, naptár és fotel. Semmi extra. Szokásos tárgyak.

2. Hogyan hordod a hajad?
Általában kiengedve egyenesen, kócosabban vagy göndören. Néha felkötöm kontyba vagy copfba. Most épp kontyban van.


3. Mit viselsz most? 
Fekete nadrág, fehér trikó és fehér-szürke csíkos vékony pulcsi.

4. Mi a foglalkozásod?
Most épp saleses, de a lelkem mélyén még mindig egyetemistának érzem magam.

5. Sokat alszol? 
Hajajj...mostanában nagyon. Nem tudom mi van velem, de esténként 9-10 körül, mint akinek fizetnek az alvásért, kidőlök. Lehet az idő, de kicsit olyan, mintha most jönne ki az öt év egyetem egyszerre. Mi lesz államvizsga időszakban?! (Arra nagyon rá kell pihenni-előre)

6. Milyen volt életed legjobb csókja?
Szenvedélyes és hosszú olyannal, akit nagyon szeretek. Most is.

7. Mi az aktuális fant
omod/mániád/szenvedélyed?

Fogyókúra, állandóan visszatérő kísértet. Be kéne állni egy szintre.

8. Mit ettél ma legutóbb?
Reggelire egy szelet barna kenyeret pirítva, sonkával és egy kis sajttal. Nemrég pedig ittam kávét, bár ez ital, úghyogy most mindegy is.


9. Mi volt az utolsó SMS, amit kaptál?
Egyenleges sms.


10. Melyik weboldalakat látogatod meg mindig, ha fellépsz az internetre?
Emailek, blog, youtube, facebook, nlc, femina, cosmo, aztadom, etr.

11. Mit vettél legutóbb?
Egy 60 db-os mécses csomagot és egy átlátszó NYC púdert.

12. Mit hallgatsz most? 
Adele-Someone like you

13. Mire szoktál gondolni elalvás előtt?
Változó, ha másnap vagy a közeljövőben van dolgom, akkor arra és azon kattogok, ha nincs, akkor néha eszembe jutnak az elbaltázott vagy kellemetlen helyzetek, amikbe kerültem, amitől még kínosabbnak érzem őket. Egyébként igyekszem valami vidám műsort nézni a tv-ben.


14. Milyen CD-t vettél utoljára? 
Sose vettem CD-t szerintem.

15. Milyen a kedvenc időjárásod és miért? 
Attól függ. Szeretem a hóesést. De inkább azt szeretem, ha változatos. Nem lenne jó például egész évben napsütésben élni vagy egész évben havat lapátolni. Az egy, amit kifejezetten nem szeretek az eső (majdnem mindig beázik a cipőm és ez elrontja az egész napot).

16. Ha tudnál játszani egy hangszeren, melyik lenne az?
Zongora, talán.

17. Hogy vagy?
Hát most egész jól, de a reggel nehezen ment.

18. Van-e valami, amit most rögtön szeretnél elmondani valakinek? 
Igen, az ortopédián egy dokinak, hogy nagyon fáj az egyik lábujjam. :( Remélhetőleg eljutok oda nemsokára.




CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...