Gerovital Plant hidratáló krém (BIO)

A múltkor az egyik magazinban volt egy termékminta ebből a krémből. Amikor kipróbáltam nagyon tetszett, de azt gondoltam, hogy biztos nagyon drága és ezért nem is igazán néztem utána. Aztán még a maradék tesztert is elhasználtam és annyira tetszett (főleg az illata), hogy végül mégis megkerestem az interneten és láttam, hogy nem is annyira vészes az ára. (Én simán 3-4000 Ft-ra számítottam). Sajnos azt nem találtam meg, hogy hol lehet kapni, de az újságban lévő hirdetésben leírták: DM-ben és Auchanben. Tegnap, amikor az Auchanben jártunk eszembe is jutott a krém, így szaladtam megnézni, hogy van-e. Az utolsó darabot hoztam el. Egyébként az ára: 1499,-



Ez a tartó elég gagyi, műanyag, nem üveg, ami nekem nem tetszik annyira. Ráadásul olyan furán könnyű, pedig 50 ml krém van benne.


Nagyon könnyű, nem zsíros, hamar beszívódik

Leírás: Az arc és a nyak bőrének ápolására kifejlesztett, intenzív hidratáló hatású nappali arckrém.  A Herbatonic komplexum és az Aquaxyl biztosítják a bőr optimális hidratáltsági, táplálási és remineralizálási egyensúlyát. A Ceramidyl Omega visszaállítja a bőr sorompó funkcióját, így az hidratáltabbá, rugalmasabbá és üdébbé válik. A növényi jojoba és szója olajok táplálják és regenerálják a bőrt, egész napos védelmet nyújtva. A szerves havasi gyopár kivonat antioxidáns, nyugtató hatást biztosít és védi a bőt a káros környezeti tényezőktől.

Alkalmazás: Vigye fel reggelente a megfelelően letisztított és tonizált bőrre. Masszírozza gyengéden az arc, a nyak és a dekoltázs bőrfelületein, amíg teljesen beszívódik.

Vélemény: Könnyen beszívódó, nem zsíros krém. Puha tapintású lesz tőle a bőr, nagyon-nagyon jó illata van. Hosszabb távú hatást sajnos még nem tudok prezentálni :) A minta alapján sokkal drágább terméknek hittem, ami szerintem jó (ez azt jelenti, hogy tényleg érződik a különbség a bőrön). A csomagolás (doboz) nekem nagyon bejön, friss, fiatalos, elegáns, a krém doboza már kevésbé tetszetős, de nem ez a lényeg úgysem.
Egyébként sosem voltam nagy BIO rajongó. Legalábbis olyan értelemben véve, ahogy azt most sokan művelik (ld. pestiek bioboltokban többszörös áron vásárolnak puffasztott akármiket). Na jó, azt hiszem erről a bio dologról írok egy külön bejegyzést.  A lényeg, hogy tetszik, hogy természetes anyagokból készült (bár nem csak azokból). Neten utána lehet nézni.

CONVERSATION

1 comments:

Anonymous said...

El sem tudod kepzelni,mennyire orvendek:) most 2 napja lattam a Gerovital Facebook oldalan,hogy betornek a magyar piacra,es nagyon jol csinaljak!! Ezt a kremet ismerni kell,remelem sosem gondoljak majd ugy,hogy abba kene hagyni a gyartasat ( szokasa a roman kozmetikai cegeknek kedvenc termekeimet kivenni forgalombol) . Azt is remelem,hogy ahogy ismertebbe valik,nem romlik a minosege vagy no az ara.
Szemely szerint nem birtam az illatat az elejen,most mar szerelmes vagyok bele:)) Hasznald egeszseggel:*

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...