Szemhéjpúder kollekció-1. rész (Quadok)


AVON-denim blues

AVON-lace electric (csipkés csomagolás)


AVON-pink sands
 Megmondom őszintén, hogy a denim bluest egyáltalán nem szeretem, alig van szine, az se igazán kék, én nem szoktam használni, anyukám azt hiszem szokta. Sajnálom, mert vágynék valami ütős kék púderre. A laxe electric középkategóriás, ebben is kicsit csalódtam, de jobb, mint a denim blues. A kedvenc a három közül egyértelműen a pink sands, de lehet, hogy csak azért, mert ez csillogó, nem matt szinű, talán ezért jobban pigmentált is.
Ha valakinek megvannak ezek, szívesen várnék ötleteket, hogy Ti milyen sminkhez használjátok, esetleg van-e róla képetek
Golden Rose, wet&dry eyeshadow, Carlo di Roma
 Az zöld még egy régi Rossmannos, nagyon vágytam rá, elég drága volt (asszem 2200,-), amúgy nem rosszak a színei, ezek is csillogósak. A Carlo di Roma egy 350-es boltból van, a fehér kicsit széttört, de használtam is (ez volt a legfelső szín), a barnát annyira nem szoktam használni és a zöldet sem, a barackos rózsaszínt viszont igen, elég szép színe van szerintem.
Lovely Terra Cotta Compact, AVON vintage violet (régi quad)

AZ AVON-osból inkább a világos szint használtam és a sötét lilát, de a két középsőt kevésbé. Úgy tűnik határozottan kijelenthetem, hogy csillogó szemhéjpúdereket szeretem :) A Lovey is jó, nem szoktam űrűn használni, jó a színük, de nem annyira tartósak.

CONVERSATION

1 comments:

martinelli said...

Nekem a Pink Sands van és nagyon szeretem.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...