Melengető tea borús napokra


Adrusnál láttam a tegnapi bejegyzést a forralt borozásról, amiről eszembe jutott, hogy van egy régi jó kis tea receptem, amire nem emlékszem és nem is találtam meg :( nekiálltam hát emlékezetből alkotni, azt hiszem eléggé eltaláltam, ugyanis ilyen ízre emlékszem és szerintem nagyon finom lett.
A recept:
2 filter kamillatea
kb. 2 liter víz
1-2 kisebb alma
fél citrom cikkekre vágva
további citrom leve izésítéshez (én 1,5 citrom levét tettem mert nagyon kicsik voltak)
3-5 kanál cukor (de igazából ízlés szerint)
szegfűszeg (egész)
szegfűbors (egész)
fahéj (egész vagy őrölt, nálunk csak utóbbi volt itthon)

Elkészítés: a vizet forralni kezdem, mikor már elég meleg, hogy a tea kioldódjon, beleteszem a filtereket (asszem a teát nem igazán szabad forralni, úgyhogy ne hagyjátok sokáig benne, én forrás után nem sokkal kivettem, addig úgyis kiázott), majd hozzáadom a cukrot, a kockára vágott almát, a citromdarabokat és a fűszereket. Izésítem citrommal (meg még valamivel, ha úgy érzem kell bele). Addig főzöm, amíg az alma megpuhul. Lehet inni/enni :)

CONVERSATION

0 comments:

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...