Sleek rendelés és vélemény

Kb. két hete rendeltem a Sminkkel webshopból, mert a M.U.P-nál nem volt lehetőség személyes átvételre. Már régóta gondolkodtam a dolgon, aztán rászántam magam. Kinéztem pár dolgot, sajnos a Sleek pigmentet itt nem lehet kapni, helyette néztem egy Barry M varázsport (Éfjél szinben), de sajnos ez meg kifogyott. Ugyanígy jártam a Golden Rose pirosítóval, amit végül az átvétel reggelén sikerült megrendelnem, akkor láttam ugyanis, hogy egy darab ismét volt a raktáron, gyorsan megrendeltem azt is. A legjobb, hogy már aznap délután átvehettem a pirosítót is a korábbi rendelésem tartalmával együtt.
Na lássuk, mit rendeltem:
Sleek divine paletta- Storm
Sleek divine palette- Bad girl (ebből egyet a barátnőmnek, Zsófinak is a szülinapjára, aminek nagyon örült-remélem tényleg :)
Sleek pirositó- Golden Rose
+kaptam mellé három Barry M varázspor mintát (fehér, cseresznyepiros és az áhított éjfél színben, aminek külön nagyon nagyon örültem:)


Rose Gold és AVON-Russet (ez 2 g-al kisebb)
Barry M minták

Barry M minták egymás alatt jobb oldalom, bal oldalon az Essence Coliur & Shine Bling bling árnyalata van összehasonlitásképp
Összességében nekem minden nagyon tetszik. A pirosítót még nem volt alkalmam alaposan szemügyre venni, ezért inkább nem mondok róla sokat. Tényleg szép, aranyszínben játszó rózsaszín.
A szemfesték palettákkal először meggyűlt a bajom, mert a Bad girl-el akartam egyik reggel valami füstös sminket varázsolni magamnak, de túl pigmentáltnak viszonyult ahhoz képest, amihez én szoktam és kb. úgy néztem ki, mint akinek két jó nagyot behúztak :) Tehát le kellett mosnom. Ez nem negatív, csak annyira erősek a színek, hogy ki kell tapasztalnom, hogy miből mennyi kell a normális és a drámai hatáshoz :)
Tényleg gyönyörű színek, épp csak belenyomom az ecsetet egy kicsit máris a fél szememre elég festék kerül rá. A Bad girl inkább alkalmi, bulizós, esti sminkekhez jó szerintem.
A Stormban vannak natúrabb színek, ez szerintem alkalmasabb hétköznapra, ugyanakkor ebben is megvannak a bulizós, drámai árnyalatok, tehát ebből is simán ki lehet hozni egy party sminket.
A mintáknak nagyon örültem. A pirosat már kipróbáltam a számon, mert szerintem pirosat nem kennék fel a szememre. Tökéletes "piros rúzs" lett belőle, úgyhogy ekként fogom elhasználni. Esetleg megpróbálom pirosítóként is, de szerintem annak erős lesz.
A fehéret sem fogom túl gyakran használni, de jó lesz kiegészíteni vele egy-egy sminket.
Amire nagyon rákattantam az az éjfél, mert nagyon tetszik újabban a sötétkék szemfestés, de nekem nem igazán van olyan igazi szép, sötétkék színem, ezért kinéztem ezt, még nem próbáltam ki, csak a kezemen. Nagyon kíváncsi leszek az eredményre.
Egyébként összességében nagyon elégedett vagyok mindennel, a Sminkkel "gazdája" pedig igazán kedves és közvetlen volt. Jólesett, hogy a sok megrendelésért cserébe kaptam pici mintákat. Ezek az apró figyelmességek igenis számítanak. Biztos, hogy legközelebb is onnan fogok rendelni.  (Bár egy ideig jobb lesz, ha nem költekezem)

CONVERSATION

1 comments:

Nóra said...

óó,barátnőd tuti örült,ki ne tenné? :D nagyon szépek :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...