AVON Shine Attract rúzs - Coral

Az AVON folyamatosan újabb és újabb rúzsokkal rukkol elő. Mindig kitalálnak valami újat, valami mást. Van amikor ez nagyon jól sül el, de sokszor az ember nem tudja hova tenni a végeredményt. Kicsit vegyes érzéseim vannak ezzel a Shine attract rúzzsal kapcsolatban is, amit nemrég kezdtek forgalmazni.
Amit az AVON ír róla:
"Egy ajakrúzs gél külsővel a csodálatosan fénylő ajkakért. Gazdag, krémes szín, érzéki fény. Az ajkakat a közepestől teljesig terjedően fedő rúzs a csókos szájért. A rúzst körülölelő, E-vitaminnal gazdagított átlátszó gél a fény hatásért.A rúzs belsejében található kondicionáló színt átölelő hidratáló gél szinte súlytalan érzést nyújt. E-vitaminnal és 15-ös fényvédőfaktorral gazdagítottuk, hogy ajkaid a legjobban nézzenek ki és úgy érezzék magukat."

Fura, hogy ennek nincs ráírva az aljára az árnyalat neve, mert mindig rá szokták írni. Így, ha eldobjuk a külső műanyag fóliát, nem fogjuk tudni, hogy melyik szín van éppen nálunk. Ez nem valami szerencsés dolog.
A tok egyébként fényes, fémes hatású, nem rossz, bár az áttetsző kupak nekem nm tetszik. Ráadásul a rúzsról rákerült darabkák is csúnyán meglátszanak rajta.
Maga a rúzs két rétegből áll, a belső a szín, a külső egy áttetsző fura gélszerű anyag. Ami egyébként viszonylag kemény, én puhábbra számítottam. 
Az illata kellemes, az állaga krémes, kicsit vizes jellegű, emiatt valóban szép fényt ad a számnak. A szín, amit választottam kicsit csillámos korallos narancsos szín. Ha csak egy vékony rétegben viszem fel, akkor olyan mint egy színezett ajakápoló, gyenge fedéssel. Ekkor ugyanis több gél kerül a számra, mint pigment. Ha viszont többször átkenem, akkor lehet erősíteni a színen, bár kicsit macerás, főleg, hogy óvatosan kell, vigyázva, hogy ne legyen tiszta gél a szám körüli rész. Ez annyira nem tetszik benne. Nem olyan könnyű egyenletesen eloszlatni, mert a színezett rész és a gél eléggé más állagú, ezért dolgozni kell azon, hogy egységes legyen a végeredmény. De valóban könnyű érzés viselni, hidratáltnak érzem az ajkaimat tőle, nem ragacsos, tényleg "súlytalan" érzés, nem olyan, mint amikor egy erősebb fedésű rúzst viselek. Összességében vegyes érzéseim vannak, de lehet, hogy ez inkább a színválasztás miatt van. Az biztos, hogy elég egyedi kombináció, nyárra illetve tavaszra szerintem azért jó, mert tényleg könnyű és hidratál, ráadásul fényvédő is van benne. Olcsónak azért semmiképp nem mondanám, azt hiszem ennyi pénzért kicsit többet vártam.

CONVERSATION

3 comments:

Thündérke said...

Szép ez a korall szín, bár nem tudom, nekem is fura ez az új találmány :S meg ami zavar az avonos rúzsoknál, hogy csak az árnyalatot írják rá és azt nem, hogy ez most színmegújító rúzs pl.- remélem érted mire gondolok :)

Sharleez said...

Rendeltem 2 ilyen rúzst, de hááát... Engem se nyűgözött le túlságosan. megőrülök tőle, hogy a színt nem tudom a szám szélére is felvinni úgy, hogy körülötte ne legyen fényes, brr.

Pici Ancsi said...

Szia! =)

Én is vettem egy ilyen rúzst, igaz én a Vateráról, mert ott sokkal olcsóbban hozzájutok az Avon-os termékekhez (ugyanúgy újonnan) és érdekes módon én megvoltam vele elégedve. Igaz nekem más az árnyalat.. Ha gondolod nézd meg =)

http://piciancsi.blogspot.com/2012/04/avon-shine-attract-ajakruzs-mysterious.html

Én ezt egyébként 505 Ft-ért vettem Vaterán 1 Ft-os licitről indulva =)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...