Önbarnító teszt és útmutató - AVON Magic Tan

Nem vagyok nagy szolizós, önbarnítót sem szoktam állandó jelleggel használni, csak, ha éppen úgy érzem. Most éppen úgy gondoltam nem árt, hogy nyárra legyen valami színem, hiszen június közepéig a négy fal közé vagyok kényszerítve, ráadásul a vizsgaidőszakban valahogy mindig "besápadok". Szóval kéne valami egészséges kinézet. Úgyhogy újra megrendeltem ezt az önbarnító krémet az AVON-tól, mert a korábbi már elfogyott. 
A csomagolása egyszerű, barna műanyag doboz, viszonylag karcsú, így könnyen kézre áll. Régebben volt spray verzió is, az bizonyos szempontból jobb, de azt maszatos kézzel elég nehéz volt nyomkodni. 


Sima kinyomós teteje/alja van. Mivel ezen áll, ezért szerencsére mindig ide gyűlik a krém, így amikor már kevés van, akkor sem kell fél óráig ütögetni, hogy a maradék kijöjjön.


Az állaga nem túl sűrű, kicsit vizes hatású krém, enyhe csillogással, ami utána szépen látszik a bőrön is. Nekem ez tetszik. Az fura, hogy amikor felkenjük, akkor nem látszik, hova hogyan jutott, hiszen olyan, mint egy sima hidratáló krém, ellentétben azokkal a fekete-sötétbarna önbarnítókkal.

Előtte (reggel):

 Utána (másnap reggel):


Szerintem látható az eredmény. próbáltam ugyanolyan fényben és helyen fotózni. Ez az első használat után készült, tehát többszöri használatra mélyebb szint lehet elérni. Ami tetszik benne, hogy normális használat mellett én sosem lettem narancssárga tőle. Néha előfordul, hogy ügyetlen vagyok, kicsit foltos lesz, főleg a csuklóm körül, de odafigyeléssel ezt simán el lehet kerülni, csak jó technika kell.


 Néhány segítő videó, hogyan vigyük fel:
Én is így szoktam, bár én nem használok kesztyűt, ekkor viszont érdemes 1-szer vagy 2-szer kezet mosni közben, ezzel el lehet kerülni, hogy a kezünk olyan csúnya narancssárga legyen.

Lábak:

Has, hát

Felsőtest

Csak a kezek:

 Arc:


CONVERSATION

8 comments:

Aniko said...

Csak rossz tapasztalatom van az önbarnítókkal, szóval SOHA SOHA SOHA nem fogok többet használni =/

Thündérke said...

Én is majd írok a dove-osról :$
A hátammal vagyok mindig gondba:D aki ráér a családban, az keni be nekem :D

Anonymous said...

Szia! Éppen ezt a terméket használtam tegnap. Elég nagy csalódás ért. Sajnos a karom kissé foltos lett a kezem is. Igaz kezem nem mostam meg alaposan szóval én hibám tudjak rá. De hogy egyenletesen kentem vagy próbáltam és így is foltos lett...a hasam a hátam a combom nem foltos. Már mindent kipróbáltam kopott is elég sokat. A kérdésem az lenne, hogy mennyi idő alatt kopok le teljesen?
Egy kétségbeesett lány... :(

Csipkelány said...

Kböbe: Szerintem a technikán múlik amúgy a dolog, nem annyira a terméken. Nem tudom mennyit kentél magadra (én azért nem szoktam túl sok mennyiséget sem egyszerre felvinni, mert attól s lehetsz foltos), inkább többször érdemes rádolgozni. Szóval nekem azért 4-5 nap alatt kikopik szerintem, vagy max egy hét. De ha nagyon rossz, akkor olyan lábra való dörzsivel sikáld meg vagy körömkefével. Jobbat nem tudok javasolni. Esetleg testradírt használj minden fürdésnél, hátha meggyorsítja a kopást. Remélem tudtam segíteni :) Nyugi, pár nap és eltűnik.

Anonymous said...

Köszönöm válaszod! Sehol nem lettem egyébként foltos csak a kézfejem nem lett jó. De nagyon hamar lekopott. Köszike a segítséget. Én sem vittem föl sokat gondolom ezért lett jó a lábamon meg a hasamon meg mindenhol. :)

Unknown said...

sziasztok :) Nekem ez a barnító a kedvencem, és nekem is sok időbe telt míg rájöttem hogy kell használni... Na, leírom :)

Zuhanyozzatok le, valami ápoló tusfürdővel, és alaposan (de kíméletesen) radírozzátok le a bőrötöket tetőtől talpig (ügyelve a felkarra, könyökre, fenékre, hátra - de a többi is fontos terület!)... ha ezzel készen vagytok, kenjétek be magatokat egy kevésbé zsíros, könnyen beszívódó testápolóval.. EZ KIHAGYHATATLAN LÉPÉS, enélkül foltos lesz a végeredmény, és nem tudjátok elkenni eléggé a bőrötökön... alaposan dörzsöljétek a bőrbe, ne használjatok túl sokat, a bőrötöknek ezt teljesen be kell szívnia - ezzel várjatok is minimum negyed órát...
na ezek után kezdhetitek el az önbarnítót felkenni :) minden területen sok időt töltsetek és folyamatos körkörös masszírozó mozdulattal oszlassátok el a bőrötökön az önbarnító testápolót... én a felkarjaimon kezdem, utána alkarok, nyak, mellkas, has, vállak, hát teteje/oldala,alja, fenék, combok,vádlik és végül a lábfej teteje... tényleg fontos hogy ne használjatok túl sok krémet, de ne is túl keveset, különben lehetetlen eloszlatni... ha minden kész, várjatok míg beissza a bőrötök, és készen is vagytok, másnap reggelre már látszik a szép és EGYENLETES barnaság :)

Anonymous said...

Szia!
Nekem bevált az Avon-os barnító egy kicsit lettem csak foltos de ez eltekinthető hisz az első használat volt de ez a videó sokat segít majd,amúgy a különbség látható és tetszik.Ma már okosabban fogom csinálni :-)

Unknown said...

Petra Tóth: én ma állok neki. Köszi a segítséget igy 5 évre visszamenőleg :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...