Lushban jártam

A múlt héten kihasználtam, hogy még a városban vagyok, úgyhogy bementem a Lush-ba körülnézni. Elsősorban a mancsos szappan és a húsvéti dolgok érdekeltek, de a szappan elfogyott, a húsvéti dolgokat pedig elég drágának találtam, úgyhogy mást választottam. Ráadásul, képzeljétek, a lányok olyan kedvesek voltak, hogy kaptam egy kis ajándékcsomagot is a vásárlásom mellé, így aztán teljes volt az örömöm. 
 A zsákmány
 Az ajándékcsomag

Miután körülbelül 20-szor megfogtam minden létező golyót, szappant és egyéb csodát a boltban és megszagoltam őket, ezt a kettőt hoztam haza. Az egyik a Dragon's egg valami hatalmas. A boltban az illata alapján választottam ki, de itthon elolvastam a leírását, a szimpla fehér golyó, egész nagy meglepetéseket tartogat, úgy érzem :) 


"Dobj egyet a kád vizébe ezek közül a misztikus gyönyörűségek közül és csodáld meg, ahogyan a frenetikus pörögés nyomán tüzes narancsszínű hab keletkezik. A fürdőt a grapefruit-, jázmin- és citromolaj elmét frissítő illatelegye tölti meg, miközben csak úgy ropognak a pattogós cukorkák! Ez az egyetlen háromrétegű fürdőgolyó: a külseje habfürdő, a belseje fürdőbomba, ám ennek közepében még egy apró, tiszta aranycsillám mag is rejtőzik. Ennek köszönhetően a narancsszín örvény finom csillámlással hagyja ott emlékét a bőrödön."


A másik választás Yuzu and cocoa bubbleroon-ra esett, ami egy habfürdő.

"Ravaszul vidám és földobós habfürdő-kaland, dús, gazdag kakaó- és tonkaillatba öltözve. A grapefruit könnyedsége és a bergamottolaj lendít egyet a kedveden, a kakaó meg a tonka pedig lágyan és mélyen szól a szívedhez.
A kókuszolaj és a sheavaj ápolja a bőröd, amíg a kádban csücsülsz.
Valamit mesélünk azért a yuzuról is, erről a japán mandarinról. A téli napforduló idején Japánban késsel meghámozzák a gyümölcsöt, és a héját a fürdővízbe dobják, hogy az illata és a benne lévő olajok kiszabaduljanak belőle. Az eredmény a yuzuyu – a yuzu-fürdő.
Sajnos yuzu-olajat még mi sem tudtunk szerezni, de egy sereg citrusféle olajával végül sikerült ugyanezt a hatást elérnünk. A végeredmény: lágy, illatos és yu."

Az ajándékok amiket pedig kaptam:
ATOMIC fogtabletta - ebből egyet már kipróbáltam, elég vicce, nagyon jó szegfűszeges illata van.

"Ha úgy érzed, hogy a szádban valaki szőnyegeket terített le, vagy zavar egy tényleg erős íz, amit érzel, akkor az Atomicnak jó hasznát fogod venni. Erőteljes szájpadlás-tisztító, mely többek között Fairtrade kávét, kardamomot, szegfűszeget és gyömbért tartalmaz. A fogak tisztítására és kezelésére használt ősi gyógynövények közül például a csillapító hatású szegfűszeg szinte fertőtlenítőként működik a szájban."

Satsumo Santa fürdőgolyó- ennek is nagyon kelleme illata van, erről leírást
 nem találtam, mivel karácsonyi termék volt

A harmadik ajándék pedig egy kis Snowcake szappan, amiből egyébként még volt is a boltban maradék, lehetett venni is. Mivel karácsonykor vettem, gondoltam veszek megint, mert annyira szuper illata van (de még van itthon belőle). Úgyhogy ennek nagyon örültem.


CONVERSATION

2 comments:

Unknown said...

A satsumo santa mandarinolajos és tök jó pirosra színezi a vizet :)

Anonymous said...

Melyik Lush-ban voltál melyik napon? Azt tudom, hogy Alle-s Lush-ban volt ilyen "akció" az ez előtti hétvégén.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...