Márciusi kedvencek

 Bár nagyon sok poszttal el vagyok maradva, a márciusi kedvenceket semmiképpen sem akarom csúsztatni, úgyhogy most ők jönnek.



Első számú újdonság és kedvenc volt az Yves Rocher orgona illatú kölni, aminek annyira könnyed, kellemes és tavaszias illata van, hogy azonnal beleszerettem. Nagyon szeretem, de sajnos nem egész napig tart az illata, mert csak EDT.

Következő trio az Ázsia centerből való: két Miss Rose paletta és egy pihe-puha púderecset, amit én pirosítóhoz használok. A 12-es paletta szinei nagyon szépek és fantasztikusan pigementáltak, az áráról (700,-) nem is beszélve. A kisebb palettából elsősorban a pirosítót használtam, aminek nagyon szép világos barackos színe van. Tavaszra tökéletes.

Amikor nem pirosítóhoz nyúltam, akkor az AVON arabian glow barnító gyöngyöket vettem elő. Sosem lehet megunni, annyira szépek és csillogóak.

A szám a szélnek köszönhetően elég sokszor ki volt száradva, erre az AVON Naturals mézes balzsamot használtam. Kellemes mézes illata van, szép természetes fényt ad az ajkaimnak és hatékony is. 

A hónapban elég sokszor vettem elő az AVON Super Shock szemceruzát, mert nagyon tartós és igazi, mély fekete színe van. 

Az Essence stay with me (I love cotton candy) szájfény is nagy kedvencemmé vált, mert tényleg nagyon tartós, mégsem ragacsos és erős a fedése. Külön tetszik, hogy kis tömzsi üvegben van, ezért bármelyik táskában könnyen elfér, mivel rövid.

Az utóbbi idők koronázatlan királya pedig a Garnier BB. Sosem hittem volna, hogy egyszer beállok a sorba (bár nem a koreaiba) és most tessék. Imádom. Egyszerűen fantasztikus, mindent szeretek benne, talán az egyetlen hátránya, hogy ha sokat viszek fel, hamarabb "olajossá" válik a bőrön, célszerű újrapúderezni, de ez legyen a legnagyobb gondom. 

Végül pedig 3 karkötő, amit egy kínaiban vettem a Blahán, darabja 300,- Ft volt.

CONVERSATION

4 comments:

Dia said...

uuuuuuuristen azok a karkötők!!:O wáá nagyon tetszenek, kis szépséges pastelek

Nóra said...

nagyon jó ránézni ezekre a képekre :) megértem hogy miért ezek a kedvenceid :)

Anett said...

Gyönyörűek azok a karkötők!

Thündérke said...

Egyből megakadt a szemem a karkötőkön :$ szuperül néznek ki! :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...