AVON Planet Spa Görög tengerek

Nem tudom, Ti hogy vagytok ezzel, de amikor megjelenik az új AVON katalógus, mindig az újdonságokra kapom fel a fejem először. Végre valami új, ami eddig nem volt. A mostani, 7-es kampányban jelenik meg a Görög tengerek Planet Spa termékcsalád, amiben helyet kap egy testfeszesítő gél, egy kondicionáló hajpakolás, egy bőrnyugtató szemápoló és egy frissítő arcmaszk. 
Alapvetően szerintem a Planet Spa az egyik legjobb vonal az AVON-on belül, nagyon jó minőségű és különleges termékek, mégis elérhető áron kaphatóak.
Az új Görög tengerek termékcsaládot nemrég rendeltem meg, de rögtön használni is kezdtem őket és ebben sem kellett csalódnom. Az örök kedvencemet, a Thaiföldi lótuszvirágos termékeket nem múlják felül, de nagyon megszerettem ezeket is.

 Balról jobbra: arcpakolás, testfeszesítő gél, szemápoló és hajpakolás


A csomagolásuk nagyon szép, a nevéhez illően üde és friss. Engem elkapott a vágy, hogy a tengerhez utazzak. Egyből eszembe jutott a tavalyi görög nyaralásunk :) 

Az arcmaszk 75 ml-es tubusban érkezik. A csomagolás enyhén színezett, de látható a benne lévő átlátszó zselészerű anyag, amiben kis algadarabok úszkálnak. A maszk egyébként száradás után lehúzható, amit én nem feltétlenül preferálok (főleg, ha a párás fürdőszobában a kádban teszem fel), de ezzel meg vagyok elégedve ugyanis elég hamar megszáradt és talán ez volt az első olyan pakolásom, amit tényleg le tudtam egyben húzni, nem kis cafatokban. Frissítő pakolásként tüntetik fel, ami megállja a helyét, a bőr rugalmasabb és puhább lesz a használata után. Hűsítő hatása viszont nincsen, bár ezt nem is ígéri. Az illata nekem kissé fura, nem kellemetlen, de nem is mondanám kifejezetten kellemesnek. 

Ára a 7-es katalógusban: 1670,- de ha 2 pakolást vesztek, akkor a kettő 1800,- ha hármat, akkor 2100,-


A bőrnyugtató szemápoló nem átlátszó 15ml-es tubusba került. Az anyag ebben is átlátszó zselé, algadarabok nélkül. Az illata ennek nem olyan erős, mint a többi terméknek. Naponta érdemes felvinni a szem körüli területekre. Azt ígéri, hogy felfrissíti a bőrt, csökkenti a szem alatti duzzanatokat és a sötét karikákat, valamint kisimítja a ráncokat. A ráncokról nem tudok nyilatkozni, viszont a többit szerintem teljesíti. Persze, ha nem alszunk eleget, csodát nem fog tenni a karikákkal, de tényleg látható a különbség a használata után. Kellemes hűsítő hatása van, de nem túl intenzív. Nagyon jó, hogy szuper gyorsan beszívódik, ami a zselé szerű állagnak köszönhető. Szerintem érezhető, ahogy "összehúzza" a szemem körül lévő bőrt és kisimítja. 

Ára a 7-es katalógusban: 820,-


Az adagolása ezen a kis csőrön keresztül történik, nagyon praktikus. Viszont a kupakja elég pici, de mivel rá kell csavarni, nem tud leesni.


A hajpakolás csomagolása szintén átlátszó, a többihez hasonlóan ez is zselés (egyébként mindegyik az). Persze ebben már szintén nincsenek algadarabok, tehát attól nem kell félni, hogy a fél tenger a hajunkban végzi :) A leírás szerint a pakolás intenzíven kondicionálja, regenerálja a hajszálakat és segit egyensúlyba hozni a fejbőrt. Használat után a hajszálak puhává, könnyebben kezelhetővé váltak és a felületük is sokkal simább, selymesebb lett. A fejbőrre gyakorolt hatásáról nem tudok beszámolni, mert alapvetően egyetlen pakolást vagy balzsamot sem viszek fel a fejbőrömre, csak a hajhosszra. A fejbőrre felvinni egyébként nem is célszerű, hiszen nem arra valóak ezek a termékek, hogy a fejbőrre kenjük, mert csak elnehezítik a hajat és az könnyen zsírossá, ragacsossá válik. Viszont elképzelhető, hogy ebben van kifejezetten a fejbőrre ható anyag, majd kipróbálom, hátha. Mennyiség: 150 ml. Az illata nem olyan erős, mint a pakolásé.

Ára a 7-es katalógusban: 1500,-


Végül a testfeszesítő gél, ami pumpás kiszerelést kapott, ami nagyon igényessé és praktikussá teszi a terméket. Tengeri sót és algakivonatot tartalmaz. Azt ígéri, hogy tökéletesen hidratálja, feszesíti és tonizálja a bőrt, ezzel növelve a rugalmasságát. Erre szintén azt kell mondjam, hogy mindet teljesíti. A hidratáló hatás megvan, feszesa nevéhez illően t és tonizál is, mert tömörebb, egyenletesebb és simább lesz a bőr használat után. Nagyon hamar beszívódik, ami tavasszal és nyáron nagyon praktikus. Egyáltalán nem hagy maga után ragacsos érzést, a melegben sem "izzadjuk ki". Felkenve enyhe hűsítő hatása van,  az illata olyan, mint a pakolásé. Egy pumpányi gél nekem egy testrészre bőven elég. Mennyiség: 150 ml.

Ára a 7-es katalógusban:  1430,-


Képzeljétek, a párom a minap leégett a napon, de nem volt itthon a napozás utáni hűsítő spray, amit szokott használni, úgyhogy odaadtam neki ezt, hátha segít és tényleg segített, másnap már nem volt annyira piros és már nem fájt neki.

Összességében szerintem mindegyik termék szuper lett. A csomagolása nagyon igényes, elegáns, bármelyik fürdőszobának gyönyörű dísze lehet. Nem mellesleg hatékony zselék lapulnak benne, amit a meleg idő beköszöntével nagyon jó érzés felkenni.

CONVERSATION

6 comments:

Nóra said...

elég rég rendeltem már az Avontól,de most meghoztad a kedvem hozzá :)

Enci said...

Én is megrendeltem ezek közül a testfeszesítőt..aggódtam,hogy milyen lesz,de most megnyugodtam :)

Anonymous said...

Én is régen rendeltem, de ez olyan szép, guszta és igényes csomagolásban van, jól mutatna a fürdőben is biztos jó is lehet, ha azt mondod!

Thündérke said...

Nagyon felkeltette az érdeklődésemet a szemkörnyékápoló , hamarosan újat kell vennem, lehet, hogy ez lesz a befutó! Nagyon igényes a csomagolásuk, tetszik! :)

Zsanii said...

Hú, én már nagyon régen rendeltem avontól:)
zsani-thefashionoflife.blogspot.com

Elíz said...

Júj nagyon tetszenek! Görögország <3 :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...