Miss Rose paletta

Ahogy arról korábban is írtam már, márciusban elmentünk az Ázsia Centerbe Zsófival, ahol elsősorban sminktermékekre vadásztunk. Sikerült is jó pár dolgot beszerezni, bár nem mindent, amit szerettem volna (pl. Miss Rose krémpirosító). Az egyik legjobb fogásunk ez a 12-es Miss Rose paletta, ami nagyon furcsa volt, mert mindketten vettünk egy ilyet (teljesen ugyanezt az árnyalatot), de az enyémre Miss Rose van írva, Zsófiéra pedig Quianyu. Furcsa... Természetesen a minőség között sincs különbség, csak meglepődtünk a dolgon.  A paletta egyébként 700,- Ft-ba került, amit egyáltalán nem tartok soknak, tekintve, hogy mennyi és milyen minőségű szemhéjpúdert tartalmaz. 
 A csomagolása nem különösebben megkapó, de praktikus, mert az árnyalatok jól láthatóak, könnyen megtaláljuk a többi között. A tok jól és biztosan záródik, szerencsére ezzel nincs probléma. Tükör és applikátor nem jár hozzá, de nem is hiányzik. Legtöbbünk úgysem használja ezeket. 
A paletta mérete: 13,5x7,5 cm. Összesen 22 g.
A palettában 12 gyönyörű szemhéjpúder található . Egy szemfesték mérete 1,5x2,5 cm. 
A legfelső sorban a világosabb színek kaptak helyet, középen néhány barna, arany és zöld. Alul pedig a sötétebb árnyalatok (lila, zöld, bronz).


 Bal oldalon fent a legfelső, világos sor látható. Alatta a középső sor és végül jobb oldalon az alsó sor.
Amint látjátok, a festékek nagyon erősen pigmentáltak. Nagyon óvatosan kell belenyúlni, ha az ember lágyabb hatást szeretne elérni. Állagra szinte krémes, nagyon puhák a színek, ami szerintem jó, viszont emiatt kissé porzik, de ezt a problémát egy lapos ecset megoldja. Illetve tényleg figyelni kell, hogy ne vegyünk fel az ecsettel sok festéket, mert akkor a fölösleg le fog hullani. A tartósságukkal nagyon elégedett vagyok, bár én mindig használok alá szemhéjalapozót, de az egész napot kibírjak.  A színek is intenzívek maradnak. Nagyon jó dolgozni velük, mert könnyen satírozhatóak, szépen lehet őket építeni. Az egyik legjobb minőségű palettám, amiben egytől-egyig gyönyörű és különleges színek vannak. Talán egyszerre kicsit sok ez a rengeteg csilli-villi árnyalat, de a smink elkészítése során én általában variálom őket valami lágyabb, esetleg matt púderrel, így jobban tudnak érvényesülni és egy hétköznapi smink esetén sem esünk velük túlzásba. Ezzel a palettával nem lehet mellélőni.

CONVERSATION

6 comments:

Anett said...

Én is nagyon szeretem a Miss Rose palettákat :) nekem ugyan csak 2 kisebb paletta van, de azoknak is jól pigmentált színei vannak.

Thündérke said...

Egyszerűen nem értem... olyan szépek *-*... de nem fog meg úgy, hogy megvegyem :S hányszor elterveztem... és mikor ott vagyok, nem kell valamiért . De legalább spórolok :D .

PAncsi said...

Ez a paletta nekem is megvan és én is nagyon szeretem :-)
Főleg a barnáit imádom :-))

Aniko said...

NEmáááár, léccci neee...most akarom MOSt :DDD...imádkozni fogok, hogy holnap találjak a Kincses szigetben, itt nálunk Szegeden...annyira szép, 700ft-ért nagyon megérte, jó vásárt csináltál...most megvagyok lőve ezzel..húhh, de jó hogy láttam :P

Csára said...

Én sose mertem ilyen színes palettát venni, mert félek, hogy nem merem felkenni magamra :P

Kökörcsin said...

Ezek a Miss Rose termékek nagyon szuperek, nekem is van hasonló palettám (csak a színek mások)
Egyébként nekem még alap nélkül is simán kibír 8 órát "csíkozódás" nélkül, szóval nagyon szuperek :)
A fölső sorban jobbról a második, az neked is irizáló kicsit? :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...