32 darabos sminkecset készlet

Régebb óta foglalkoztatott a gondolat, hogy venni kéne egy igazán jó, sok darabból álló sminkecset készletet, ami tele van sok jó, nagy szép ecsettel. Így jutottam el addig, hogy a dhgate.com oldalról rendeletem egy 32 db-os ecsetszettet  21 dollárért, ingyenes szállítással. Előtte persze alaposan körülnéztem, hogy hol, mit és mennyiért lehet kapni. Ebayről a paypal miatt nem akartam rendelni, mert nekem olyan nincs és nem is akarok vele foglalkozni. Vaterán minden 2-3-szor annyiba kerül, mint a külföldi oldalakon, tehát nagy lehúzás az egész. Így ajánlották nekem ezt az oldalt, ahol ugyan kisebb a választék, mint ebay-en, de lényegében ugyanazokat meg lehet venni itt is. (Csak arra kell figyelni, hogy egyes dolgok esetén nem engedi, hogy egy darabot vegyél, hanem előír valamilyen limit darabszámot.)
Miután kiválasztottam, amit szeretnék, azért Youtube-on körülnéztem, hogy  mik a tapasztalatok erről a szettről (mivel ebay-re is ugyanez megy Hong Kongból, ezért nagy különbség nem lehet). Hallottam róla jót is, rosszat is, szóval kicsit aggódtam, de végül úgy voltam vele, hogy 5000 Ft-ért (mert egyébként a honlap kiírja Forintban, hogy mennyit kell fizetni!!!) 32 darab ecset akkor is jó, ha egy-kettő nem olyan jó belőle. Főleg mert utánaszámoltam, hogy egyenként mennyibe jönnének ki, hát horribilis...
Szóval az én kis csomagom kb. két héten belül megérkezett.

Ebben a tokban és buborékos borítékban érkezett meg. A tok egyébként valami bőrszerű műanyag lehet, elég puha. Jó lesz utazáskor. Egyébként mindegyik ecseten volt védőfólia felül (a nagyobbakon visszahúzható, vastag műanyag, a többin csak egy kis átlátszó tasak), ráadásul az alján mindegyiken volt egy másik védőfólia is. A vékonyabb ecseteken pedig a megszokott kis műanyag cső.

Nagyobb ecsetek-7 darab

Kis legyezőecset

Kis legyező felülről
A kis legyező ecset elég vékony, nem annyira tömör. Arra kiválóan alkalmas, hogy lesöpörje az ember a lehullott festéket az arcáról. Sőt én pirosítóhoz is szoktam használni, mert szépen eloszlatja. Tulajdonképpen, amikor megérkezett, nem gondoltam, hogy fogom használni, de mégis :)

Nagy legyezőecset

Nagy legyező felülről
A nagy legyezőecset tényleg hatalmas. Elég tömött, viszonylag puha, de nem annyira, mint például egy műszálas ecset.

Nagy púderecset

Nagy púderecset felülről
A nagy púderecset is elég méretes, elég tömött, de ez sem a legpuhább. Sőt, a nagyméretű ecsetek összességében véve nem a legpuhábbak, de még csak egyszer mostam ki őket, azt mondják, ez szokott segíteni  (Bár van olyan ecsetem, ami már újan nagyon puha volt, mosás nélkül.)

Elvileg ez a kis pirosító ecset
Na ez az az ecset, amit kifejezetten utálok. A mérete jó lenne kontúrozáshoz, mert ahhoz nem túl nagy, de nem is annyira kicsit, viszont a minősége szörnyű. Láthatjátok, hogy a teteje szinte szúr, annyira nem egyenletesen vannak levágva a szőrök, ráadásul borzaszótan hullik is. Ez valami gyártási hiba lehet, mert a többi nem ilyen silány. Azért használtam, funkcióját betölti, de nem szeretem, mert hullik és olyan szúrós, idétlen.
A többi nagyról nem készítettem külön képet, szerintem jól látszik a közös képen is. Az első a kis púderecset, ezt szoktam inkább kontúrozáshoz használni, ez elég jó.
A második a nagy pirosítóecset, amire azt hittem, hogy sokkal tömöttebb és ferdébb lesz, de sajnos nem. Ez szinte ugyanolyan, mint a sima púderecset, nagyon minimális ferdeség van benne.
A harmadik a már említett kis pirosítóecset.
A negyedik pedig az alapozó ecset, ami igazán jó, nem annyira tömött, mint a Douglas-es ecsetem, de ez szerintem szintetikus szőrből van, ezért nagyon puha. Jól lehet vele dolgozni. Azt elég sokszor használtam.
Szemhéjpúder ecsetek és korrektor ecsetek



Az első egy nagyobb, ferdére vágott, fluffy (bolyhos :) ecset, a második szintén nagyobb, az is tömöttebb, puhább. A következő három, szintén puha, de laposabb, kevésbé tömörebb és méretében egyre kisebb ecset.

Itt az első kettő szerintem szintetikus anyagból van, ezek a klasszikus lapos, tömör, nem pufi ecsetek. Jó szemhéjpúderhez is (valahol olvastam, hogy ez elvileg kiváltja az applikátort), de korrektorhoz is jó, mert olyasmi, mint az alapozó ecset, csak ugye kisebb.
A harmadik és a negyedik egy satírozó ecset, a harmadik egyenesre van vágva, a negyedik pedig lekerekített. Ezek puha, pufi ecsetek. Nem túl nagy egyik sem, könnyen lehet vele dolgozni.

Szempillakefe, fésű és applikátor
Ezeket én ritkán használom, de jól jönnek néha. Az applikátorok jó minőségűek, hosszú nyelűek, jó, tömör szivacsból vannak. A fésűmnek sajnos van egy kis hibája, ugyanis a műanyag végén, valahogy össze vannak ragadva.... mindegy, ilyenem van másik is, meg amúgy sem szoktam használni. A spirálkefe jó a szempillákhoz, spirálhoz is, de használható szemöldökformázáshoz is.

Ferde ecsetek
Mivel ilyenem nem volt, ezért ezeket nagyon vártam. Az első kettő merev, vastagabb fajta, méretében egy kisebb és egy nagyobb. Ezek akár szemöldökhöz, akár a szempillatőhöz alkalmasak. A harmadik egy fura alakú ecset, szintetikus, olyan, mint a korrektor ecset, de a formája érdekes. Nem tudom eldöntetni, hogy ez direkt vagy véletlenül ilyen, ha direkt akkor pontosan mi célt szolgál... (ha valakinek van tippje, az írja meg).
A következő szintén érdekes alakú, azt gondoltam, hát ezt hogy elrontották, hiszen nem az egyik végéből a másikba futnak a szálak, hanem kicsit hamarabb végződik, mint ahogy a fém foglalat engedné. Aztán a barátom hívta rá fel a figyelmemet, hogy ez nem véletlen, mert (az alsó képen látszik, hogy) jobb oldalon fokozatosra vannak vágva a szálak, tehát nem ilyen idétlen, hanem valószínűleg direkt ilyen. Korábban még nem találkoztam ilyen ecsettel, de egyébként tökéletesen alkalmas szemöldökhöz, mert elég vékony és precíz, ráadásul nem olyan merev, mint a két sima, ferde ecset.



A legapróbbak :)



Itt pedig a legkisebbek láthatók. Elsősorban rúzs és kontúrecsetek, de sokféleképpen lehet használni őket. Én például a nagyobbakat korrektorhoz is szoktam, ha nagyon koncentráltam egy picike helyre akarom felvinni. A kontúrecsetek jók tushoz is, de szájkontúrhoz is. El tudom képzelni őket egy extra sminknél, mint díszítőecseteket  amivel különböző motívumokat lehet rajzolni. (pl. szemhéjra leopárd mintát).

Összességében vegyes érzéseim vannak. Ha azt nézem, hogy 21 dollárért kaptam 32 ecsetet, amik 1-2 kivételével elég jók, akkor igenis meg vagyok elégedve. Viszont valamiért azt vártam, hogy puhább és minőségibb ecseteket kapok, amik egyáltalán nem hullanak (nem mind hullik). Ezért kicsit el vagyok keseredve. Ami leginkább zavar, hogy nincs közöttük egy valamire való pírosító ecset, úgyhogy azt hiszem, majd elmegyek a Marionnaudba és veszek egy igazán puha, jó minőségű nagy pirosító ecsetet, mert arra nagyon vágytam. (Az AVON-os nem elég tömör,  bár szuper puha és szeretem.)

Végül pár szó a M.A.C. feliratról, mielőtt valaki nekem esne, hogy csak nem gondolom, hogy 21 dollárért veszek MAC-et. Nem gondolom. Tudom, hogy semmi köze hozzá. Tudom, hogy nem így néznek ki, sokkal puhábbak, más színűek, van rajtuk szám stb. Egyszóval ez hamis, nem azért vettem meg, mert MAC felirat van rajta, mert ez nem is igazán volt hirdetve és nem igazán látszott a képeken, hanem, mert jó árban volt és sok darab van a szettben. (Azt is tudom, hogy a MAC nem ad ki ilyen szetteket.) Szóval légyszi, ne essetek nekem, hogy megpróbálom úgy beállítani, mintha az lenne. Nem az.
Mellesleg a nyél minősége és a ragasztás szerintem jó. A fekete nekem tetszik, kényelmes, elég masszívnak bizonyult eddig, remélem ez így is marad.

CONVERSATION

4 comments:

Thündérke said...

a nagyobb ecsetek kicsit durvának tűnnek :S de kicsik jónak néznek ki :) nekem is hamis Mac hello kittys ecsetkészletem van, igaz én 6000 Ft.-ért vettem a 7 + 1-et ebayről, de mind puha hál'istennek és nem hullik a szőrük, pedig már jó párszor ki is lettek mosva :) persze ezeket előre nem lehet tudni :S

Csöpi said...

Én a héten rendeltem egy Bobby Brown (ez sem eredeti, az tuti) 12 darabos szettet a vateráról, remélem, h nem okoznak csalódást, én is pihipuhi ecsetekre számítok. A legújabb nagy álom a Pixiwoo ecsetkészlet :DSztem abban tuti nem csalódnék... :D
Tegyél fel az új ecsetekkel készült sminket please! :D

Anett said...

Egy ilyen készletet én is elfogadnék :)

Aviana Rahl said...

Csöpi én is Pixiwoo ecsetekre vágyom!!!! :P Talán karácsonyra sikerül is beszereznem!
Sziasztok!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...