AVON 24 k gold szájfény-Pink




A 24 k gold kollekció már régóta kapható az AVON-nál, én nemrég szereztem be egy szájfényt. A Pink árnyalatot választottam, ami enyhén rózsaszín, nem túl erőteljes, mégis látványos. A csomagolása szerintem gyönyörű: arany kupakos applikátoros tubus, ami igényes, átlátszó , így láthatjuk a ok-sok apró arany csillámot, amit beletettek. A rajta lévő arany színű betűk elegánsak, mégis fiatalosak. Összességében az egész nagyon igényes, elegáns benyomást kelt.Amikor megvettem sokáig elővettem akár csak nézegetni is, annyira tetszik :)
A kiszerelés egyébként 6 ml-es, szerintem egy jó ideig elég lesz, nem kell belőle túl sok.
A színe halvány rózsaszín, arany csillogással, ami a benne lévő sok kis csillámnak köszönhető. Szerintem nagyon szép. Nem hivalkodó, mégis szép, ragyogó és nem a megszokott ezüstös csillogást adja. Ha használom, mindig ünnepi hangulatba kerülök, mert olyan különlegesnek érzem. Önmagában vagy rúzs fölé is megfelelő.
A textúrája jó, nem túl híg, de szerencsére nem is ragacsos, mert azt nem szeretném. 
Csomagolás: 10/10
Textúra: 9/10
Tartósság: 8/10
Összesen: 9/10

CONVERSATION

5 comments:

Boci said...

Tényleg jó színe van! És a csomagolása is jó! Lehet rendelek majd egyet. :)

Csipkelány said...

Próbáld ki. szerintem tetszene :)

Thündérke said...

Tetszik , de majd teszel fel képet, hogy mutat a szádon ? *.* köszike :)

Nóra said...

nagyon nagyon szép :) ahogy az új karácsonyi dizájn is :)

Csipkelány said...

köszönöm!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...