Thündérke kérésére Pink szájfény fotók :)

 Thündérke korábbi kérését teljesítve itt vannak a képek az AVON 24 k Gold Pink színű szájfényéről. Ahogyan azt akkor is írtam, láthatjátok, hogy a színe igen halvány rózsaszín, természetes, benne apró arany csillámokkal, ami szerintem nagyon feldobja az egyébként hétköznapi szint. A fotók annyira nem adják vissza (bár a csillámok itt is látszanak), hogy a valóságban ahogy különbözőképp éri a fény, mindig másképp csillog. Szerintem nagyon szép.

AVON 24 k Gold-Pink szájfény

AVON 24 k Gold- Pink szájfény
AVON Pink Crystals- Pink Sapphire rúzs
Ráadásként pedig lefotóztam az AVON Pink Cryatals - Pink Sapphire rúzst is szájon. Ennek is szép fénye van, inkább ezüstös, hideg, olyan téli szépség jellegű. Ez is nagyon szép. Egyébként a katalógus azt irja, hogy csillogó, finom megjelenést kölcsönöz (ez szerintem igaz), E-vitaminnal segít puhább és hidratáltabb érzetet adni az ajkaknak (tényleg kellemes, krémes érzés, nem szárit).

CONVERSATION

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Thündérke said...

köszönöm :$ nagyon tetszik felkenve is *.*

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...