Októberi kedvencek

Összkép

Notesz (euro shop), AVON cseresznyevirágos sampon és balzsam

Catrice rúzs (Stop Light, 140), AVON Reese Witherspoon- Laugh often parfüm, Mézeskalács és Sült alma illatú illóolajok és AVON nyaklánc

AVON Solution Vibes rezgős szemápoló, AVOn Sleeptherapy levendulás spray, L'oreal Infallible alapozó (200 árnyalat), AVON Solutions hidratáló krém, AVON naturals lime és citromfű csillámolaj hajra
Csak röviden írok egy pár szót minden termékről.

Notesz: 350 Ft-ért vettem az euro shopban, nagyon tetszett a mintája, vidám meg rózsaszín meg minden :) Azóta naptárként használom és feljegyzek bele mindenféle fontos dolgot, hogy ne felejtsem el. Előnye, hogy nem valami nagy (15*10,5 cm), tehát bármelyik táskába könnyen beletehető. ezen kívül nem nyílik szét, mert van egy gumi rajta, ami lezárja és mlg egy kis szalag, amivel jelölhetők az oldalak, így könnyebb megtalálni, ha valamit keresek.
Cseresznyevirágos sampon és balzsam: volt róluk külön bejegyzés, ezért csak annyit mondok, hogy imádom őket, meglepően jók és nagyon puha, friss lesz tőle a hajam. Az illata nem erős.
Catrice rúzs: nagyon tetszik a színe, elég erős, viszonylag tartós, bár nem volt alkalmam sokszor hordani, mert munkába és egyetemre nem kenem fel, pedig annyira szívesen viselném többször. Szép erős, klasszikus piros színe van. Előnye: minden pasi udvariasabbá vált, amikor viseltem (bár lehet, hogy csak én éreztem így :)
Nyaklánc: nagyon szép, elegáns, alkalmi is lehet, de én hétköznapokban is hordom. Hátránya, hogy hamar kopik a lánc színe :( Ennyi pénzért ezt kicsit furcsállom.
Reese Witherspoon parfüm: abszolút a legnagyobb kedvenc az utóbbi időben, mivel már rég volt olyan parfüm, amire megdobbant volna a szívem, na ez olyan :) Bár a másik két illatot nem ismerem tőle (Love, Live), de majd azt is megszaglászom. Szinte mindennap használom.
Illóolajok: nekem mindig is ezek az Ábrahám Edit féle illóolajok jöttek be legjobban, mert ezeknek van szerintem a legjobb illata, sok félét kapni, nem drága és jó a kivitelezése (értsd: nem folyik ki fél liter egyszerre). Az ősz beköszöntével nálam rögtön előkerülnek a fűszeres, télies illatok, ezért ezt a kettőt szeretem a legjobban. Az adventi még kicsit várat magára, bár ezek is hasonlóak és különlegesek. Sokkal jobban szeretek így illatosítani a szobámban, mint gyertyával, mert szerintem ennek erősebb illata van, és közben még mécses is ég, tehát 2in1.
Soluiton Vibes szemápoló: rezeg, bár ennek annyira nem tudom, hogy van-e hatása. Függőlegesen kell tartani, hogy jöjjön belőle rendesen a "krém". Úgy vettem észre, hogy halványabbak a karikáim, ha rendszeresen használom.
Sleeptherapy spray: kellemes levendula illat, ami segít az elalvásban és a nyugodt alvásban. A baldachinomra és a párnámra szoktam fújni belőle lefekvéskor.
L'oreal infallible alapozó: szép matt hatást eredményez, ami abszolút jó, nagyon jó a fedése, sokszor korrektort sem használok, ha igen, akkor is kevesebbet. Az egyetlen gondom, hogy pár óra múlva már jobban átlátszanak a bőrhibáim, mintha beszívná a bőröm, vagy nem tudom. pedig 16 órás tartósságot kínál. A másik gond, hogy nekem akkor is kicsit fényesebb lesz pár óra múlva az arcom, tehát a matt hatás inkább kezdetben érvénesül. Egyébként messze a legjobb alapozóm. Még a Glamourban lévő dm kuponnal vettem féláron.
Solutions krém: kellemes, lágy illat, könnyen beszívódik, puhává teszi a bőrömet.
Naturals Shine drops: kis fényes csillámok vannak benne. Kellemes, friss lime illata van. Ápolja a hajat és fényessé is teszi. Hajszárítás után szoktam a száraz hajra egy mogyorónyit felvinni.

+1 tipp: Teázzatok sokat ebben a szép őszi időben. Amikor a szakdogámat írom, illóolajat párologtatok, gyertyát gyújtok és teázom. Sokkal több kedvem van hozzá így :)

CONVERSATION

3 comments:

Anonymous said...

Szia.
Az illóolajokat te hol szerzed be? Mert én eddig csak ilyen nagyon gagyi, műillatúakat találtam, és most a hideg beköszöntével nagyon szeretnék vmi kellemes kis karácsonyos illatot, és ezek elég jónak tűnnek. :)

Csipkelány said...

Szia. sajnos nem tudok sok hasznos tanácsot adni, mert változó, nincs egy állandó hely, ahol veszem őket. a mézeskalácsosat pl. kaptam tavaly. a sült almát Békásmegyeren a HÉV aluljáróban kb 300 Ft-ért vettem. de karácsonyi vásárokon érdemes megnézni, bár lehet, hogy kicsit drágábban adják őket. próbáld ezt a fajtát keresni, ennek elég jó illatai vannak. még vegyes boltokban szoktam megnézni (keletinél, a szobor mögött, Kálvin tér és Astoria között, a múzeummal szemben), ott is szokott lenni, de nem mindig jó féle. ajándékboltokban és nagyobb áruházakban is esetleg.de ha látok valahol,megírom.

Csipkelány said...

Találtam egy ilyet: http://www.ajandeksziget.eu/catalog/index.php?manufacturers_id=10
Itt szerintem tudsz rendelni elég olcsón.

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...