Nagy szájfényteszt

A tesztalanyok:

 AVON Care Sheer Lip Gloss, L.A. Makeup piros/barna

 Essence Pure Beauty, Golden Toffee, Trendsetter és I like cotton candy

 AVON Glazewear extreme (Blossom Shine), AVON 24 k Gold (Pink), L'oreal Gold Holographic, AVON Plump Pout (Pink pucker)

 AVON 3 az 1-ben Berry és Nectar

AVON Care Sheer Lip Gloss



L.A.Makeup Barna




 L.A.Makeup piros





Essence Pure Beauty



Essence Golden Toffee





 Essence I like Cotton Candy




Essence Trendsetter



AVON Plump pout (Pink pucker)



AVON 24 k gold (Pink)
 


AVON Glazewear extreme (Blosson shine)



L'oreal Gold Holograpich



 AVON 3 az 1-ben Nectar
 


AVON 3 az 1-ben Berry
 

CONVERSATION

4 comments:

hajnal said...

Nekem nagyon hasznos ez a poszt. :)
Így képek alapján az essence színei tetszenek a legjobban. Még nem szereztem be ilyet, de sürgősen megteszem, mert nagyon tetszik kép alapján.
Avon-t most rendelek először, eddig ez kimaradt. Nagyon kíváncsi vagyok rá... Így képek alapján tetszetős. :)
L'oreál szájfényem volt, sajnos már elkopott, annak az állaga tökéletes volt, bár azóta került hozzám egy tucat szájfény, azt egyik sem múlta felül.

Csipkelány said...

Örülök, hogy hasznos:) Még nekem is az, legalább felmértem, hogy mégis mim van :)

Barbara Sipka said...

De jó, hogy így összeszedted :) Lesz honnan válogatni :D

Thündérke said...

húúú tudnék válogatni :$

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...