Elegáns ballagási smink


Ha jól tudom a héten van a legtöbb középiskolai ballagás, úgyhogy készítettem egy egyszerű sminket, amit akár ballagók, akár vendégek elkészítettnek. Nagyon egyszerű és elegáns.


Használt termékek:

ARC:
AVON ideal shade alapozó (nude)
Rimmel renew&lift korrektor (ivory)
AVON ideal flawless púder (fair)
28-as pirositópaletta ("Floral Cup" és "Milkshake")

SZEM:
Sleek Storm paletta 
AVON SuperShock MAX szempillaspirál (black)
AVON SuperShock szemceruza (blackberry)
Essence gél tus (midnight in paris)

SZÁJ:
AVON ajakbalzsam
AVON rúzs (glistening rose)
Passion szájkontúrceruza





 



CONVERSATION

11 comments:

Kemiviki said...

Huu ez nagyon jól néz ki:) Jó ötletet adtál, szerintem én is valami hasonlót készítek majd a hétvégi ballagásra:)

Dora Kelemen said...

Juj, nagyon szép lett a smink, nekem csak júniusban lesz a ballagásom, de úgy látszik meg van már a sminkem! Köszi az ötletet és a videót!:)

Csipkelány said...

Kemiviki: Örülök, hogy tetszik. Jó ballagást :)
Pöttyös Dorka: Örülök, hogy neked is tetszik. Természetesen nem csak a mostani ballagásra jó :D

Nóra said...

nagyon szép lett! :)

Sharleez said...

Nagyon jól áll neked ez a smink!

Thündérke said...

Olyan szép vagy! Annyira jól áll ez a smink! :)

Csipkelány said...

Köszönöm lányok :)

Christy said...

Nagyon szép lett :) és a hajad is nagyon tetszik, olyan szép színe van :)

Adryenn said...

Nagyon szép lett a smink és a videó is klassz :)

Andi said...

Szia! Nem tudom, kaptál-e már Liebster Blog díjat, én viszont küldtem neked egyet: http://lovethewaywedress.blogspot.com/2012/05/liebster-blog-dijat-kaptam.html
Fogadd szeretettel! :)

Egyébként nagyon szép lett a smink! :)

PAncsi said...

Nagyon jó lett ez a smink, csini! :-)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...