Leibster blog dijat kaptam :)

Képzeljétek, Anditól kaptam ma ezt a díjat. Nagyon örülök neki, ezúton is köszönöm :) 

A szabályok, díjjal járó kötelezettségek a következők:


- Válassz 5 blogot és add át a díjat.
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
- Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
- Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad. 
Akiknek én továbbadnám a díjat:

Adrus, aki mindig nagyon vidám és nagyon szépek a képei
Szilvi, akinek nagyon stílusos öltözékei vannak
Nojko, akinek a blogját csak nemrég fedeztem fel
Timi, aki odaadóan foglalkozik az olvasóival
Panka, aki nagyon bájos és kedves.
Végül, öt dolog rólam:
1. Erdélyből költöztünk át Magyarországra, amikor 1 éves voltam. 
2. Kívülről tudom a Sissi, az Abigél és az Anna c. filmeket, amik a kedvenceim. 
Rengetegszer láttam már őket.
3. Kedvenc gyümölcsöm a görögdinnye


4. El szeretnék menni az El Caminora.
5. Nagyon szeretem Paulo Coelho könyveit. 



CONVERSATION

10 comments:

Szilvi Gardróbja said...

Köszönöm!!! Nagyon aranyos vagy, hogy benne vagyok az általad választott Liebster blogokban. Nagyon Örülök neki!! Nemsokára készül is a bejegyzés róla!! :))))

Panni said...

Köszönöm Dalma! :)

Tímea said...

Köszönöm szépen. :)

Fleur said...

El Camino nekem is nagy vágyam :)

Szilvi Gardróbja said...

Kész a bejegyzésem: http://szilvigardrobja.blogspot.com/2012/05/i-received-liebster-blog-award.html Köszi még egyszer!

adrus said...

mennyire drága vagy, köszönöm:))) és tök jó ez az öt dolog:) falnék egy kis görögdinnyét, ami azt illeti :D puszillak:)

Anonymous said...

Szia! En is erdelyi vagyok, orommel olvasgatom a blogodat:). Honnan koltoztetek ki?

Csipkelány said...

Szia! Szilágysomlyóról (Szilágy megye):) TE?

Anonymous said...

En margittai vagyok ,ami kb 30 km-re van Somlyotol:D. Szimpi leanyzo vagy, orulok,h egy "hazaitol" is olvashatok egy erdekes blogot:). Gratula a diplomadhoz:)!

Csipkelány said...

Köszi :) Tudom hol van, voltam már ott :) Egyszer le is robbantunk nem messze onnan :D Örülök, hogy tetszik. Köszönöm a gratulációt :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...