High end olcsón?


A napokban kaptam egy hozzászólást, hogy milyen jó látni, hogy nem "csak M.A.C." termékeket látni nálam, ahogy nagyon sok blogon, videóban. Tulajdonképpen egyetlen termékem sincs tőlük és más high end márkától sem (amit én vettem volna magamnak) és ha belegondolok, a közeljövőben sem igazán áll szándékomban kiadni 5000 Ft-ot egy szemfestékre vagy egy púderre. Viszont biztos vannak nagyon jó termékeik, ezért is keresik sokan ezek hű másolatát, úgyhogy eldöntöttem, hogy ha lesz végre egy kis időm, én is elkezdek egy-két olyan árnyalat utánzatai után kutatni, amit megvennék ezektől a cégektől, ha rászánnék annyi pénzt (de nem fogok). Addig is itt egy videó, hátha nektek segít. Nagyon érdekes, hogy tényleg mennyi hasonló árnyalatot dobnak piacra és aki keres, az megtalálja az olcsóbb változatot. Még akkor is, ha az csak 3 órával kevesebb ideig marad az ember szemén. Tizedáron kit érdekel (na jó, azért egy kis szemhéjalapozót nem árt tenni alá :). Ti mit gondoltok?

CONVERSATION

16 comments:

Bellala said...

Én tökéletesen elvagyok az Essence, Avon, Maybelline, és noname sminkcuccaimmal, az egyetlen,amire több pénzt ki tudnék adni szívfájdalom nélkül, az egy Sleek paletta lenne, de majd... Nem lenne szívem "csak" szemhéjpúderre, vagy egy szájfényre 5-6ezreket (vagy többet) kiadni, amikor egy kevésbé nagy márka termékeiből több darabot is vehetek ezen az összegen.

Csipkelány said...

Egyetértek! A Sleeket amúgy ajánlom. Tényleg megéri az árát. Nekem két palettám van tőlük.

Andi said...

Uhh, ez nagyon jó :) És nagyon szépen beszél a csaj, tetszik.

Lolli said...

Nemrég olvastam egy új körömlakk színről, hogy egy híres változat után adták ki... Gondoltam veszek pár szép lakkot, és abból a színből már három volt, három különböző áron. A palettákat trendekre építik és ez megy az összesnél körbe...
Nagyon jó kis összehasonlítós cikkeket lehetne írni. Apropó..nekem könnyen elmázolódik a szemfestékem, milyen alapozót ajánlanál hozzá?

Csipkelány said...

Lolli: Eddig egyetlen szemhéjalapozót próbáltam csak, de nekem bejött. Ez pedig az Artdeco. Nem olcsó, de sokáig elég. Én kb fél éve vettem az enyémet, de még sok van benne, pedig használom. Érdemes esetleg kivárni egy akciót is :)

dotty said...

ez nagyon jó és hasznos videó volt. tényleg megdöbbentő, hogy szinte ugyanazok a színek. nekem az a kérdésem lenne, hogy az a 120-as (ha jól emlékszem) paletta ami megvan neked, az eléggé pigmentált e. mert gondoltam, hogy veszek majd Coastal Scents palettát, de a ez jóval olcsóbb és ha jól látszanak a színek akkor lehet nem érdemes kiadnom rá. előre is köszi :))

Shelbe said...

Én úgy vagyok ezekkel a nagyon drága dolgokkal, ha milliárdos lennék akkor sem venném meg, mert nem sok értelme van. Általában a parfümöknél csodálkozok el nagyon, azt sem venném meg 20ezrekért. Éppen múlthéten nézelődtem a piacon, kerestem a kedvenc parfümöm (Chanel Chance, majd egy kicsit utánaérdeklődve egy kedves eladónál kiderült, hogy neki szokott lenni, csak éppen elfogyott. Ami a legnagyobb poén, hogy 1500 Ft-ért árolja, eredeti(nek tűnő) üvegben. Szóval tuti vissza fogok menni, mert nem nagyon érdekel, ha nem eredeti (főleg, hogy lehet, hogy a boltban is átvernek minket) inkább veszek ebből 10-et :) És a sminkekkel is így vagyok.

Csipkelány said...

Muccuus: Szerintem eléggé pigmentált. Én nagyon szeretem. Nincs CS palettám, de mindenhol azt olvastam, hogy ugyanaz, ugyanolyan jól használható. Szóval szerintem nem érdemes annyit kiadni rá. Bár hozzáteszem, hogy én vaterán anno eléggé drágán vettem meg 5-6000, de erre sincs ráírva semmi, szóval szerintem amit 2-4000 ezrekért árulnak, ugyanezt tudják. Ugyanígy vagyok a 28-as pirosító palettával. Nagyon jók a színek benne és meglepően pigmentáltak. Szóval szerintem, ha jó eladót keresel, nem tudsz mellélőni.
Shelbe: Igen, a parfümök is ilyenek. Sóvárogtam egy armani acqua di gioia után, de sajnálok rá annyi pénzt. Max amikor olyan helyen vagyok, néha befújom magam a boltban :)

LittleMucli said...

Na hát! Pont most gondolkodtam,hogy be kellene végre szereznem valami MAc terméket,mert mindenhonnan az folyik.

Megnyugodtam,mégse fogom elkapkodni,inkább valami rucit veszek azoknak a termékeknek az árán és maradok az Esence-nél.amennyit sminkelek pont elég.
Bb krém,spirál,tus és rúzs vagy szájfény,ennyi napi rutin.

Csipkelány said...

LittleMucli: igen, én is sajnálom rá. Lehet, hogy beleférne, de inkább veszek én is mást annyi pénzen. :)

Bellala said...

Ez nálam amúgyis olyan dolog, hogy farmerra kiadok 10ezret, mert valószínű évekig fogom hordani. De sminkcuccért, pláne pl. trendkiadásért,amivel lehet,hogy fél év múlva már kiröhögnek, nem tenném. Meg hát fontossági sorrend, na. Előbb eszek,rezsit fizetek, utána jön a shopping:)
A 120-as palettát én is nézegettem, ha tud közel annyit, mint a Coastal, akkor inkább erre ruházok be.

Lolli said...

Köszönöm a tanácsot! Mindenképp kipróbálok egy ilyen szemfesték alapozót...kíváncsi vagyok.
Viszont van még egy kérdésem. Jó minőségű arcpúdert keresek. Eddig a pupa silk touch-ot használtam. Az utolsót pár éve vettem akciósan 3400.-ért. Most láttam, hogy a mostani ára veri a 6000.-et :D ledobom a hajam...viszont nagyon finom az illata, kellemes az érintése. Tudsz valami olcsóbbat, ami jó minőségű?

Csipkelány said...

Lolli: Fogós kérdés. Nagyon sok jót hallok a L'oreal True match termékekről illetve a L'oreal Infallible-ról. (Ebből nekem csak alapozóm volt, úgyhogy sajnos személyes tapasztalatom nincs a púderről, de az alapozóval elégedett vagyok.) Sokan dicsérik még a Rimmel stay matte-ot. Egyébként én mostanában az áttetsző (translucent) púdereket szeretem, ebből egy NYC van meg nekem, az szerintem elég jó. Legalábbis 800-900 Ft-ért egy próbát megér. Amúgy az AVON-tól sem rossz a flawless ideal vonal. Én inkább ez utóbbi kettőt szoktam használni, tehát egy magasabb kategóriás termékhez képest nem tudom, hogy teljesítenek :)

Csipkelány said...

Lolli: Amúgy azt elfelejtettem írni, hogy otthon is készíthetsz szemhéjalapozót, ha nem akarsz rá költeni (egy kis krém, egy kis alapozó/korrektor, esetleg ha van, akkor egy kis arcra való primer összekeverésével), a színeket ez is szépen felerősíti.

Anonymous said...

Az egyik ismerősöm az Yves Rocher-ban dolgozott és onnan kaptam tőle mindig ajándék termékeket. Azokat szerettem. Tusból most Miss Sporty-m van, de valami jobbat kéne vennem, mert néha csípi a szemhéjamat. Ki kell próbálni a no name cuccokat, kinek mi válik be :-)

Anonymous said...

Pick from sultrу temptress cаse subject, that tаntric masѕagе brings
more or lеss straightaway and ԁramаtіc imprοvеmеnt in conditіon оf peгsons suffеring from imρressіοn.
Iblаnd еn stilla a chickеnhearted glory, which then bеcοmes ambeг,
indicatіng not solely a аppаrіtional tеаcher, but a
hеrсulean ghostly іnstructor,
someone capable of dеmonstrating hіs/her sіngular abilitiеs.



Look into my site :: tantric massage in London

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...