L'oreal Infallible - Sahara Treasure

A múltkori Glamour dm kuponnal vettem meg ezt a szemfestéket féláron, hiszen az eredeti ára elég borsos (2400,-), viszont nagyon jó teszteket láttam róla, ezért esett erre a választásom (alapozó és spirál most van itthon bőven, úgyhogy azt majd legközelebb). 

Sokat gondolkodtam a dm nem éppen vásárlóbarát fényviszonyai között, hogy mit is kéne választani, végül ezt a bronzos barna árnyalatot hoztam haza, mert ezt biztosan fogom is használni. Amúgy a Burning blackre akartam lecsapni, de az nálunk -legalábbis ahol én jártam- nem kapható. Az All night blue gyönyörű (ez van azt hiszem Milla Jovovichon a reklámfotón), de mivel nem sok alkalom van, amihez feltenném, ezért inkább lebeszéltem róla magam. 

A csomagolása nagyon mutatós, átlátszó műanyag tégelybe került, rajta csavaros kupak. Egyszerre szép és praktikus is, mert akár fejjel lefelé, akár a képek látható módon tesszük el, látszik, hogy melyik árnyalatról van szó. Az alja ugyanis átlátszó, a tetején pedig a matrica olyan színű, mint a festék és a felirat is itt található.

A Sahara Treasure árnyalatot választottam
 A termék 3,5 g. Közepes mennyiség. A textúrája miatt nem kell sok belőle.
 Az alja így néz ki
 A kupak alatt egy kis védő is van a festéken, amivel lehet egy kicsit préselgetni, nyomkodni, ha esetleg megsérült és kis darabkák keletkeznének (nekem sikerült például belekapni egy kicsit, de szépen lenyomogattam és semmi baja sincs.). Szerintem ezt érdemes megtartani.

 A festék csodaszép csillogó bronz árnyalat (nagyon találó a név). Az állaga nagyon egyedi, még nem volt hasonlóm. Átmenet a pigment és egy krémes festék között. Nagyon könnyű vele dolgozni, kis mennyiség is elég. A felvitele szerintem ujjal vagy egy szintetikus lapos ecsettel a legegyszerűbb (pufi ecsettel nem próbáltam, de az nem hiszem, hogy olyan szépen fel tudná venni).


 
 Nagyon jó, hogy nincsenek benne hatalmas csillámok, mégis fémes, bronzos a végeredmény. Szerintem ez tipikusan az a szín, amit akár magában is felkenhet az ember, akkor sem lesz unalmas.

 


Amit a L'oreal ír róla:

"A Color Infaillible-lel a L’Oréal Paris újraértelmezi a szemhéjpúdereket. Intenzív, bársonyos tapintású szín, amely akár 24 órán át tart."

Szerintem is bársonyos és intenzív a szín (ez főleg az erősebb, sötétebb árnyalatoknál igaz, de a világosak is szépen teljesítenek). A 24 órát nem próbáltam ki, ugyanis nem vagyok 0-24 sminkben, de az biztos, hogy egy napot szerintem simán kibír.

Pigmentáltság: 5/5
Csomagolás: 4/5 (lehet üvegben, műanyag helyett)
Tartósság: 5/5
Használhatóság: 5/5
Textúra: 5/5
Ár: 2/5 

Összesen: 4/5 
Az ár miatt kapott csak 4 pontot, ugyanis 2400 Ft-ért az ember már vesz egy Sleek palettát, ami pigmentáltságban szintén szuper. Ami különlegessé teszi ezt a L'orealt, az az állaga, de nem hinném, hogy eredeti áron beruháznék rá.

CONVERSATION

8 comments:

Heléna said...

Uhh gyönyörű szép ez a szín :)
Már nagyon rég óta szemezek ezekkel a szemhéjpúderekkel, de úgy látom,hogy muszáj lesz beszereznem nekem is párat :)

Anonymous said...

Tényleg tök jó ez a festék, de ennyiért kicsit sok nekem sajna és inkább palettát veszek, ahogy Te is írtad. Ráadásul azok is ugyan ilyen jól pigmentáltak, főleg a Sleek. Ma kaptam kézhez a V2 és V1 palettákat. A V2-ből a sötét kéket már ki is próbáltam. Extra pigmentált és olyan, mintha krém lenne, pedig totál por az egész. Tényleg csúcs!

Eni said...

Ha nem felejtettem volna a kupont felhasználni, akkor én is ezt vettem volna. Nagyon tetszenek, de az áruk tényleg borsos. Ahogy írtad ezen már egy Sleek palettát vehetünk. Megpróbálok kifogni valami akciót és akkor én is beszerzem.:)

Csipkelány said...

Bizony! Azért annyira szoktam furcsállni, mikor sokan még ennél többet is kiadnak egyetlen festékre. Ráadásul a Sleek Stormban szerintem van is egy hasonló árnyalat, lehet csinálok is egy "dupe" posztot :)

Anett said...

Pont az ilyen fényes finish a kedvencem, ami nem az öklömnyi csillámoktól fénylik. :)

Anonymous said...

Ezt a szemfestéket én is nagyon szeretem ! A Tender Caramell és az All night blue büszke tulajdonosa vagyok... azt mondják, hogy állagra talán még jobb és könnyebben is kezelhető/felvihető, mint a hasonló tudású ARMANI (Eyes to kill), ami nem mellesleg 4x ennyibe kerül.
Szerintem jól választottál, ne bánd az árát ! :-)
Üdvözlettel: Marcsi

Csipkelány said...

Az All night blue-ra én is le akarok még csapni. De nem tudom, hova használnám. Nem sűrűn van esti programom :) De gyönyörű a színe, az biztos!!! Amúgy ma pont ez a szemfesték van rajtam :)

Anonymous said...

Nemsokára Glamour napok ismét ! Most is lesz féláras kupon DM sminkekre !
Az All night blue nem annyira feltűnő ám ! Ha elsatírozod, akkor kicsit szürkébe hajlik, én simán felteszem hétköznapi sminknek is.
Marcsi

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...