Elhasználandó termékek

Nagyon régóta tervezem már, hogy nekiállok és módszeresen elhasználom azokat a termékeket, amik csak sorakoznak a polcon, mert mindig akad jobb, amit használhatok, ezért nem fogynak el. Na most ennek vége szakad (remélem). Összeszedtem egy kosárnyi cuccot (46 db! jó ég!), amit el fogok használni. Nem akartam elaprózni, így legalább van választék, nem vagyok rákényszerülve egy-egy termékre. Természetesen van köztük olyan is, amiben tényleg nagyon kevés (2-3 alkalomra elegendő) termék van, tehát ezeket gyorsan kivégzem. A termékek egy részét azért nem használom, mert nem igazán vált be, vagy nem vált a kedvencemmé, a másik részét pedig szimplán azért, mert mindig akadt egy másik, jobb, amit használhattam volna és valahogy inkább azok után nyúltam. Jöjjenek tehát csoportosítva (vigyázat, rengeteg!).

 Rúzsok és egy szájfény

A legtöbb már majdnem a végét járja, de amint kezd elfogyni "spórolni" kezdek velük, ezért mindig egy picike marad. Van, amit nem szeretek és azért nem használom. Azt hiszem a barnákkal gondban leszek...

Ezek a színek, ugyanabban a sorrendben balról jobbra:
AVON szájfény blossom shine 
AVON mauve ice
Oriflame soft almond
AVON cappuccino
AVON gold dipped
AVON rose petals
AVON latte
Rival de lopp (no name)
Essence glam girl
AVON champagne shimmer
AVON never so nude
AVON mocha madness

Ez vegyes kategória: spirálok, szákontúr ceruza, egy tus, szemceruza, szemfestékek.
Balról jobbra:
AVON rich ginger 
AVON violet smoke
AVON nectar
AVON sage shimmer
Lovely tus fekete
AVON limestone
AVON silve szempillaspirál
AVON 24 k gold (fekete)
AVON SuperCurl (fekete)
AVON enchant (fekete) 2 db
AVON uplifting (fekete)

A kezemen fentről lefelé: nectar, rich ginger, violet smoke, sage shimmer, limestone és lovely tus.

Hajápolók (itt sok már a végét járja)


 Arcápolók(ezeket nem lesz nehéz elhasználni)


Testápolók (asszem rá kell szoknom az egész testes testápoló használatra- mivel általában csak a lábamat kenem be-, különben sosem végzek ezzel a mennyiséggel)

U.i. Remélem nem fogom elfelejteni megtartani a kiürült csomagolást, hogy aztán beszámolhassak Nektek, arról, hogy haladok :)

CONVERSATION

13 comments:

eva1 said...

Sok sikert és kitartást a hadművelethez, ez már annak minősül :D !

Linilla said...

Én is hasonló jókat kívánok! :D De szerintem az tök jó érzés, amikor elhasználsz valamit :)

Csipkelány said...

Köszi, ez tényleg hadjárat már :D Amúgy egy-két dologgal nem lesz gond, amúgy is szeretem, használom őket, na de pl ezek a zöld szemfestékek, hogy tudtam ilyet egyáltalán megvenni?! :D

Andi said...

Hahaha sok sikert :) Amúgy nekem bejönnek azok a zöld szemfestékek, biztos jól fog állni :)

Anonymous said...

Nem semmi mennyiség, sok sikert. :D
Majd számolj be hogy haladsz. :)

Eni said...

Le a kalappal előtted, nem kis dologba fogtál bele. :)

Nina said...

KB fél éve én is ilyen hadjáratba kezdtem a sminktermékekkel, és azóta nem is nagyon vásárolok sminkes cuccokat! A test, haj és arcápolással meg úgy vagyok, hogy addig nem veszek amíg az előző el nem fogy így nem halmozódik fel olyan sok termék! Persze ha nagyon nagyon jó akciókat nem hagyom ki :) Sok siekert!

Anonymous said...

Én nem hagyom halmozódni a cuccokat, mindent elfogyasztok. Bár van pár rúzs, amit kaptam és elég fura színük van, azokat nem használom. De most majdnem elcsábultam egy szemhéjtusra, pedig már van egy, és úgy kellett lebeszélnem magamat, hogy nem kell, nem kell, van már! Jelenleg inkább hiányom van pár termékből, remélem, pótolni tudom.

PAncsi said...

Nem kis mennyiséget kell elhasználnod :-)
Test- és hajápoló termékeket én nem szeretek egyszerre ilyen sokat használni, sminktermékeket viszont még nagyon keveset használtam el igazán.
Kitartást, és ne felejts el beszámolni egy-egy "kivégzett" termékről :-)

Csipkelány said...

Az a helyzet, hogy anyu Avonozik, ezért mindig rendel/rendelek újabb termékeket, úgyhogy emiatt tényleg sok felhalmozódik. Vagy ha megjelenik valami, kipróbáljuk, szóval így alakulnak ki ezek a helyzetek :) De ez most már tényleg kontrollálatlan méreteket ölt, úgyhogy igyekszem ezt orvosolni :D Én is a sminktermékektől félek leginkább, hogy fogom elhasználni, de muszáj lesz. Amúgy tényleg sok termékben alig van már. :)

Thündérke said...

Huhúú nem lesz semmi :) Hajrá :) várom a bejegyzéseket ! :)

Anett said...

Atyaég, lesz mit elfogyasztanod! Mondjuk a sminkcuccokhoz szerintem jó sok idő fog kelleni, de azok felhalmozása azért bocsánatos bűn :)

Csára said...

hu van pár finomság amit énis szívesen kipróbálnék! :D az az Avon limestone!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...