Essence Ready for boarding - Beauty on tour

 A múlt héten véletlenül botlottam bele az új Essence kollekcióba, aminek az eredménye az lett, hogy megvettem az egyik krémes pirosítót. Az ára azt hiszem 799,- volt. Amúgy a pirosító soufléhoz képest (bár azt csak a boltban teszteltem), szerintem ez sokkal kellemesebb és jobban eldolgozható. 
A csomagolás egy átlátszó műanyag tégely, ami egész csinos és nagyon jól záródik. Remélem az Essence mono szemhéjpúderekkel ellentétben, ennek nem fog letörni a teteje. A termék mennyisége egyébként 2,5 g, ami nem valami sok, ugyanakkor tényleg alig kell belőle felvinni. 


Nyárra a 02 árnyalatot -"Beauty on tour"- vettem meg, jobban megtetszett, mint a sötétebb, inkább málna színű társa ("Sending you kisses"). Napfényben látszik amúgy, hogy milyen szép korall színe van. 


Van egy enyhe édeskés illata, ami szerintem egész kellemesnek mondható. Az állaga krémes, sűrű, de nagyon jól eldolgozható. Szerintem elég tartós, nem igazán kellett hozzányúlni napközben. Ujjal és ecsettel is nagyon jól használható. 
Jobb oldalon egy húzással, bal oldalon eldolgozva
Ár: 4/5
Pigmentáltság: 5/5
Használhatóság: 5/5
Tartósság: 5/5
Csomagolás : 4/5
Összesen: 5/5


CONVERSATION

8 comments:

Zenzen said...

Wow, meg kell néznek rendesen! Nekem a teszterével annyi bajom volt, hogy nehezen eldolgozhatónak tűnt :$

Shelbe said...

Hiába győzködtem magam én sem bírtam otthagyni :)

Flory said...

Én amióta megvettem szerelmes vagyok belé. Iszonyat gyorsan és könnyen lehet vele bánni és már mehetünk is! A legkedvencebb nyári sminktermékem az tuti :)

Csipkelány said...

Örülök, hogy nektek is tetszik :) Zenzen: Szerintem nem az amúgy. De ha kicsit kiteszed a napra, mindjárt dolgozhatóbb :)

Szöszi said...

szia!! én még nem próbáltam ezt a félét, de tetszik! kipróbálom :)
http://torteij88.blogspot.hu/

Anonymous said...

Húúú, ez nagyon jól néz ki!

Thündérke said...

Na ezt nekem is meg kell sasolnom közelebbről, a leírtak alapján nagyon tetszik :$

Reka said...

én is nézegettem a boltban, aztán csak otthagytam, de már bánom mindenképp ki szeretném próbálni :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...