Mi van a strandtáskámban?

Fürdőruha-H&M; Táska- Avon; Kalap- butikból
Az utóbbi időben uralkodó hőséget csak a víz mellett lehet elviselni, ezért én is voltam néhányszor strandolni. Most azt mutatom meg nektek, hogy én miket pakolok be. Természetesen ezek változnak attól függően, hogy az ember társasággal vagy egyedül megy-e, illetve, hogy hova megy strandolni. 


Fürdőruha -H&M

 A legfontosabbak:
törölköző
fürdőruha 
naptej
gyékény
víz
esetleg száraz alsónemű
napszemüveg (ez lemaradt a képről sajnos)

A többi opcionális.


 Az én táskámban ez van: 
Gerovital naptej 30-as
Coppertone karotinos napkrém
Yves Rocher orgona illatú spray
törölköző (alul)
gyékény (Instyle magazinhoz volt)
saláta
citromos mentás víz
neszeszer (fehérnemű, pénz, telefon, iratok, korrektor, ajakbalzsam)
könyv (Fernando Morais - A mágus, Paulo Coelho élete)



Ti mit visztek még magatokkal?

CONVERSATION

14 comments:

Anonymous said...

Most valamit nem értek... Hogy fértek bele a citromok az üvegbe? :D

Shelbe said...

Mennyire szép ez a táska :) Én nem viszek semmi extrát, tök átlagos a táskám tartalma. Maximum még egy testápolót, amivel indulás előtt kenem be magam, mert a klóros víz szárítja az érzékeny bőröm.

Unknown said...

Óóóó de szép ez a táska :) Amúgy a citromos dolog nekem is megfogalmazódott a fejemben, aztán rájöttem, hogy valószínű nem vagy te Harry Potter, csak ügyesen begyömöszölted a citromokat :) Mellesleg nagyon guszta! :)

Unknown said...

csodaszép táska :)
http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/07/oasap-key-necklace.html

Anonymous said...

Gyönyörűséges táskád van! :)

Csipkelány said...

Köszönöm.
Lifilike és Fanni Farkas: Igen, belegyömöszöltem, szó szerint. Próbáltam "meghajlítani őket". Amúgy kicsit csalódás volt így ez a víz, mert cukrot nem tettem bele tehát nem finom mentás limonádé volt, hanem "diétás" változat.

Anonymous said...

Nekem is kb. ez a tartalma :-) Olyan jól néz ki a sali meg a citromos víz. Pedig a diétás változat fincsi, nekem az a kedvenc italom, bár egy ideje csak citromos vizet iszom, hogy lúgosítsam a szervezetem, és hát így nem kerülhet bele cukor...

Thündérke said...

Nagyon tetszik a bikinid:$ és a sali most jól esne :D

Csipkelány said...

Köszönöm szépen!

~Csillám Lány~ said...

Én szinte semmi extrát nem viszek..
még naptejet is ritkán. :)

Nóra said...

én is elfogadnám az egészet így egyben :)

αηιтα said...

erről a h&m bikiniről megint lemaradtam :(
díjat kaptál tőlem: http://www.anitaseverydaylife.blogspot.hu/2012/07/liebster-award.html
puszii :)

Csipkelány said...

Még tavaly vettem. Köszi a díjat :)

Norina said...

tényleg nagyon szép és egyedi az a táska :)
http://bynorinahella-photo.blogspot.sk/

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...