Körömlakktárolás

Az utóbbi időben kikerültek a fiókomból a körömlakkjaim és a körmös cuccaim, mert hiába tűnt egy ideig jó ötletnek ott tárolni őket, amikor kivettem valamit a fiók mélyéről,  felborítottam a többi dolgot, aztán egyhamar a káosz lett úrrá a rendszeren. Ezért kitaláltam egy új és szebb tárolási módot. Mégpedig ezt a kis díszládikát, amit régebben kaptam. Szisztematikusan megtöltöttem és most már szépen elfér minden, könnyen hozzá lehet férni mindenhez.



Kinyitva így néz ki. Próbáltam lakkfajták szerint csoportosítani. Az AVON lakkoknál az a szerencse, hogy az üveg is látszik felülnézetből, így a benne lévő szint könnyen ki tudom választani. A nagyobb Essence illetve Kallos lakkokat pedig fejjel lefelé tettem be, így ezeket között is könnyen eligazodom. Az Essence colour&go lakkoknak pedig praktikusan a kupakja is megfelel a benne lévő árnyalatnak. 
A jobb oldalon kaptak helyek a reszelők, a lakklemosó, egy kis cipzáros táskában a fémeszközök, a körömnyomdám és egy köröm margaréta.




CONVERSATION

15 comments:

eva1 said...

nagyon tetszetős :D
én a múltkor akartam egy nagyon hasonló, bár jóval egyszerűbb kis ládába átteni a lakkokat, csak az sajnos nem volt ilyen magas és nem fértek el benne a lakkok :S
de én is mindenképp ilyesmi megoldáson gondolkodom :D

Anonymous said...

Gyönyörű színük van ezeknek a felfordított lakkoknak! *-*
A tárolás is szuper, szinte kedvet kap az ember lakkozáshoz, annyira szépen megcsináltad. :)

Christine said...

Nagyon szép megoldás! Próbálkoztam én is hasonlóval, de mindig kicsúsztak a rekeszek és felborult minden...

Poppy Vintage said...

Wow! Nagyon tetszik. En kis borondben tarolom az ekszereim, mert nem kaptam eleg nagy meretu ekszertarto dobozt.

Nóra said...

nagyon szép! :)

Makeupcakes said...

Jól néz ki nagyon. :)

Rowena said...

http://fashion-inspiring.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html

Díjat kaptál tőlem. :D

Thündérke said...

Jól néz ki :$ csak nem tudom, nekem ez a fejjel lefele tartós megoldás nem jön be a szájfényeknél se :S zavar , hogy nem a lakk vagy szájfény alján van a cucc... hanem a tubus felső részében :S

bettynova said...

de szép!!!

Én mondjuk nem tárolom a lakkjaimat fejjel lefelé, mert annyira rossz, amikor lakkozáskor ömlik le a kupakból a cucc.

Aviana Rahl said...

Nagyon stílusos a tároló doboz! :)

CherryReni said...

Gyönyörűséges ez a ládika!!!:)Nagyon ötletes a tárolási módszer, szépen átláthatóak a lakkok!:)

Csipkelány said...

Köszönöm!

Szöszi said...

nagyon tetszik a körömlakk tárolód!!!
:)

JinglingApricot said...

Húha! Szép gyűjteményed van! :)

Fru said...

Ú nagyon jó ez a láda!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...