Life in pictures

Az elmúlt időszakban rengeteg dolog történt velem. Gondoltam, ezek egy részét képekben mutatom meg nektek. 

A 2010- es év tortája, a szilvagombóc torta, amit anyukámmal a diplomaosztómra sütöttünk. Nagyon jól sikerült, az izé is igazán jó, bár fanyarabbra számítottam. 




Július 6-án átvettem a diplomámat és egyben doktorrá avattak.

Eötvös Loránd mellszobránál illetve az Egyetem téren az egyetem előtt is lőttünk pár képet.

(Nem, nekünk nincs talár... majd ezután :)

A nagy kánikulában jólesett egy kis hideg kovászos uborka (!!!) leves, sült baconnel (apukám receptje).

Múlt hétvégén rokonlátogatóban voltam Barnagon, ami egy nagyon helyes falu Veszprémhez közel.


Rengeteg fotót készítettem, mert annyi gyönyörű dolgot láttam arra felé, hogy semmit sem akartam kihagyni. Az idő nem volt annyira jó, de ez remek alkalmat adott arra, hogy az eget is lefotózzam. (Csak azt sajnálom, hogy - az egyébként utál villámlás - most elmaradt. Azt is lefotóztam volna.) 



Macskalépcsős háztető és címer van szinte minden házon 






 Nem messze egy várrom is van, de oda most a rossz idő miatt, nem sétáltunk el. Egyébként nagyon szép kis hely, korábban már jártam ott.



Tájház muskátlival




Az utca is nagyon rendezett







Körülbelül ennyi a falu: egy pár száz méteres utca.

 Éppen aratás volt, itt még a tiszta ég alatt...



Ez a kőkerítés szerintem szuperül néz ki. Nagyon tetszik a kontraszt a viharfelhőkkel





 Látványos naplemente


   

A másnap reggeli habos kávé


Őzet is láttunk. Sajnos elég messze volt, de azért szépen kivehető.

Később átmentünk Balatonfüredre. Fürdeni sajnos nem nagyon tudtunk az időjárás miatt, de sétáltunk egy jót a városban és a parton.

Az Anna hotel, ahol a híres Anna-bált tartják
  


A Tagore-sétány






  


Fő a kényelem


Három óriási gombóc fagyit is ettünk :) A belga csokis valami isteni volt!



Tegnap este Random trip koncerten voltam az A38 hajón egy nagyon jó barátnőmmel. A koncert érdekes volt, hiszen a formáció nevéből adódóan a felállás és a játszott zenék is mindig mások. Nincs előre megbeszélt dallam, improvizálnak a srácok. Voltak nagyon szuper pillanatok.





Ma unokatesómmal voltunk a Békebeli sörkertben, Gyömrőn, ahol egy jó vacsiztunk ("Csülök halom") és kellemeset beszélgettünk.


A hét második felére is sok jó programot beterveztem, remélem mindegyik ennyire jól sikerül, mint ezek. Nagyon rám fér most ez a kis feltöltődés. Jólesik, hogy számíthatok a barátaimra, mindig felvidítanak.

CONVERSATION

29 comments:

Unknown said...

Gratulálok!

polarpanna said...

felafejjel!!
always look on the bright side of life..

ééés nagy gratula Dr. Csipkelány!! ^^ csodaszép vagy a képeken!!

Barbara Sipka said...

De jó képek! :)
Gratulálok!! :)

lex said...

Gyönyörűek a képek, szép helyeken jártál :) A diplomához gratulálok; szabad megkérdeznem, hogy milyen szakon végeztél?

samelike said...

Gratulálok a diplomádhoz!!! A koviubi leves receptje publikus? Nagyon kíváncsivá tett. Fel a fejjel :)

Csipkelány said...

Köszi lányok!
lex: Vicces, hogy éppen Te kérdezed :) Jogász szakon végeztem.
samelike: Azt hiszem innen való a recept:http://www.nosalty.hu/recept/kovaszosuborka-leves :)

Thündérke said...

Nagyon szép képek :) És olyan csinos vagy! :)

Unknown said...

Szuper képek, az aratós nagy megfogott! Megkérdezhetem milyen géped van? :) A kockás inges outfited pedig nagyon tetszik :)

Fleur said...

Gratulálok:) Háromszor kellett elolvasnom, hogy felfogjam: azt a gyönyörűséges tortát ti sütöttétek:O:)

Anonymous said...

A diplomádhoz gratulálok,a torta pedig egyszerűen gyönyörűséges alkotás.

Bodonyi Bianka said...

Gratulálok a diplomádhoz :)

Szöszi said...

nagyon jó képek!!gratulálok a diplomádhoz!!

Shelbe said...

Gratulálok! :) A pihenés pedig nagyon kiérdemelt a suli után. A képek szuperek lettek! :D

M. said...

Először is gratulálok a diplomához! ;)
Gyönyörű képeket csinálsz, hobbyként lehetne ezzel is valamit kezdeni! ;)

nikolett said...

soksok gratuláció :)
a képek pedig csodaszépek:)

Csipkelány said...

Köszönöm mindenkinek!
legerősebb virágszál: Igen. Nem nehéz, csak hosszadalmas megsütni. Bár a marcipán alagút (ami elvileg a "gombóc", ha felvágjuk) elég nehezen akart összejönni :)
Fanni Farkas: Canon PowerShot SX150 IS 14,1 megapixeles gépem van. Nemrég vettem, mert a régi megadta magát. Nagyon szeretem.
M. Igen, gondolkodtam, hogy elkezdek kicsit utánaolvasni a fotózásnak, mit hogy kell, mert az új gépemben nagyon sok lehetőség van, kár lenni veszni hagyni.
Amúgy lányok nem vagyok elkeseredve, ne aggódjatok (mert az első hozzászólásokból úgy tűnt, hogy ezt szűrtétek le). :)

eva1 said...

Szívből gratulálok a diplomádhoz!!! Sok sikert a továbbiakban is!
A torta valami eszméletlen szép volt!
Gyönyörű helyeken jártál, nagyon hangulatosak és ezt a hangulatot a képeiden is sikerült visszahoznod, sztem nem lesz időpocsékolás, ha utána olvasol a fotózásnak. Már így is nagyon szuper képeket készítesz, látszik, hogy már most megtudod fogni egy pillanat szépségét.
Nagyon csinos voltál a képeken!!!

Anonymous said...

Milyen fényképeződ van,olyan szépek a képeid!?
Am gartula a dilomához!:)
Üdv: Edina

Csipkelány said...

eva1: Nagyon köszönöm!

lex said...

Elnézést :) Nem tanultam a jogot, nem onnan van a nick :) De én is Eltés vagyok/voltam - épp szökésben vagyok x)

PAncsi said...

Gratulálok a diplomához!
Gyönyörű képeket készítettél!

Makeupcakes said...

Nagyon hangulatosak a képeid!

A diplomához gratulálok!:)

Zóra said...

Szívből gratulálok a diplomádhoz!

Diamond said...

Gratulálok!!
Az a kép ahol átveszed a diplomád, annyira tetszik, olyan filmbe illő az egész. :)
És a többi kép is nagyon jó

Anita said...

Grat :) és mik a tervek a továbbiakban? A gyakornoki helyeden állandósítanak vagy tovább lépnél?

Shelbe said...

Kaptál tőlem egy díjat! :) http://peaceidezet.blogspot.hu/2012/07/dij.html

~Csillám Lány~ said...

Óriási Gratula a diplomához!!!

Andi said...

Doktor? ÓÓÓ, gratulálok, nagyon ügyes vagy! :)
És gyönyörű szépek a képek, órákig el tudnám őket nézegetni :)

Anonymous said...

Hú, de szép képek, nem is ismertem ezt a falut, pedig Veszprém megyei vagyok :-)
Gratulálok a diplomához. Milyen doktor lettél?
Ja, igen, leves receptjét kérjük!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...