OASAP csomag

A héten megérkezett a 2. OASAP csomagom. Egy nagyobb méretű gyűrű, benne egy rózsaszín kővel. Nagyon örülök, mert a méret is tökéletesen passzol a középső ujjamra. Alaposan be volt csomagolva, ráadásul még egy ékszertartó dobozkát is küldtek hozzá, sőt még ezen belül volt egy külön kis tasak is és abban volt a gyűrű.




Szerintem csodaszép ez az arany és a rózsaszín együtt. Elégedett vagyok vele, a kövön egy karcolás sincs, nem mozog a ragasztásnál sem. 






Így néz ki felvéve. Szerintem nagyon szép, annak ellenére, hogy jó nagy maga a kő.




CONVERSATION

18 comments:

Unknown said...

Ez nagyon gyönyörűű :) :)

Unknown said...

de szép :)
én is épp tőlük várok csomagot és már olyan izgatott vagyok :)
fashionparade-fanny.blogspot.com

Sophie said...

Wow! Ez olyan széép! :)

Eni said...

Nagyon szép és jól is áll! :)

Unknown said...

Annyira lekötött a gyűrű, hogy a lényeget elfelejtettem megkérdezni: Sokaknál látom, hogy várják az oasapos csomagokat, gondolom mindenki a blog után kapott dollárokból vásárol. Szeretném megkérdezni, mint kezdő, hogy ennek mi a menete? :) És mik a feltételei? Előre is köszönöm :)

Csipkelány said...

Köszönöm.
Fanni: http://www.oasap.com/join-us
Volt egy magyar nyelvű útmutató valamelyik blogom, de nem találom. Elvileg 300 követő kell meg egyéb feltételek, de az oldal üzemeltetői össze-vissza osztogatják a kreditet, úgyhogy szerintem érdemes jelentkezni, aztán meglátod, mennyivel töltik fel a számlád. Ha nem elég, írhatsz róluk posztot és akkor növelni lehet a kapott krediteket (de ezt leírják e-mailben).

Unknown said...

Köszönöm szépen az infot :) Igazából mindent megtaláltam a honlapon, csak a lényeget nem :D Sokat segítettél! :)

Zitu said...

Hűűű de gyönyörű!!:O

Anett said...

Hű ez brutál nagy! Mostanában egyre jobban vonzódom a hatalmas ékszerekhez, nagyon jól néz ki ez is, :) Nézegettem ilyen gyűrűt türkizben de félek hogy nem állna jól, pedig annyira bejön !

Anonymous said...

Nagyon gyönyörű.

Nóra said...

nagyon jól néz ki és a dobozka is igen édes :)

Anonymous said...

Hali!
YSL koppincs amúgy, de lehet én is megrendelném, mert nagyon tetszik az eredeti ami számomra elérhetetlen.. ;) Én inkább kék/türkiz színben venném, bár rózsaszínben különlegesebb!
Tami

Thündérke said...

Gyönyörű :$

Barbara Sipka said...

jujj de szép!!! miért nem láttam én ezt eddig ? :D

Zenzen said...

Nagyon szép :) díjat kaptál a blogomon: http://bubbiful.blogspot.hu/

Anonymous said...

Hú, tényleg nagyon nagy! De nagyon szép is, olyan királynői :-)

Kittiie said...

Nagyon szép. Én is gondolkodok rajta. :) Ha nem nagy kérés, lemérnéd az átmérőjét, hogy mekkora, nekem kicsit vastagabb újaim vannak. Általában a New Yorkerben L-es a gyűrű méretem. Szerinted ez akkor jó lenne? Előre is köszi!

Kittiie said...

Nagyon szép. Én is gondolkodok rajta. :) Ha nem nagy kérés, lemérnéd az átmérőjét, hogy mekkora, nekem kicsit vastagabb újaim vannak. Általában a New Yorkerben L-es a gyűrű méretem. Szerinted ez akkor jó lenne? Előre is köszi!

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...