Megkésett fogadalmak


 

Bár már túl vagyunk április felén, még nem írtam az e havi fogadalmaimról. Márciusban a fő célkitűzéseim a következők voltak:
1. Lélek - rossz dolgok elengedése 
2. Lakás/Külső -változatosabb, nőiesebb öltözködés
3. Egészség, fittség - egészséges nassolnivalókat enni

Hellyel-közzel mindhárom cél megvalósult. Hosszú hónapok után március volt az a hónap, amikor igazán kezdtem jól érezni magam megint  bőrömben (hurrá, tavasz van!) és sikerült -legalábbis egy részét - elengedni a régi rossz dolgoknak illetve túltenni magam a régi sérelmeken. 

Ami a változatos öltözködést illeti, kétszer is átrendeztem a szekrényemet, így ráleltem olyan darabokra, amiket már rég viseltem és próbálom ezeket is a napi öltözködésem részévé tenni. Mivel nemrég csináltam egy tavaszi nagytakarítás a gardróbomban is, ezért kitaláltam egy jó módszert, hogyan tudom könnyedén eldönteni, hogy valamit viseltem-e az elmúlt időkben (sajnos ez csak vállfás darabokra használható módszer): az összes vállfát fordítva (hátulról előre) akasztom be a szekrénybe, aztán miután viseltem valamit már az adott időszakban (pl. adott szezonban), azt ellenkező iránnyal akasztom vissza. Így egész egyszerűen ránézek a vállfákra és látom, hogy miket nem hordtam.

A harmadik, egészséges nassikra vonatkozó fogadalmam Húsvétig egészen jól tartotta magát, ott azért lecsúszott egy kis csokitojás, de utána visszaálltam a diétás édességekre. 

Összességében március nagyon kellemes hónap volt, rengeteg dolgot csináltunk: voltunk az AquaWroldben, a Gödöllői kastélynál, arborétumban, a Nagytétényi kastélyban bútorkiállításon,elmentünk a Hármashatár-hegyre kirándulni többször vezettem az új kocsinkat, voltunk többször családlátogatáson, voltam párszor futni a Margit-szigeten (utálok futni!) és rengeteget kávéztunk :)

Az áprilisi fogadalmaim nem tisztázódtak le annyira, mint a korábbiak. A Húsvét egyértelműen visszavetette a diétámat, így ezen a téren mindenképpen az a cél, hogy visszarázódjak a korábbi ritmusba.

1. Lélek - elkezdeni intenzíven olvasni szakvizsgára a törvényeket 
2. Lakás/Külső -hajnövesztés ("inverse method")
3. Egészség, fittség - folytatni az edzést, diétát

Valaki próbálta már ezt a hajnövesztési technikát?

CONVERSATION

2 comments:

Andók Regina said...

Szia!

15 éves lány vagyok és úgy 1-2 éve már rendszeres látogatód vagyok youtubon. Te adsz nekem erőt hogy szebbé és jobbá tegyem magamat és a napjaimat is, és nagyon jó látni mennyi életöröm van benned. A sport kapcsán én is gyűlölök futni ezért aerobikozok valamint mellette lovagolok, így sikerült 20 kg leadni. (hátra van: 12 kg :) ) Nem vagyok vékony de kövér sem és önbizalmam mikor a padlón volt mindig olvasgattam a blogod vagy javarészt néztem a videóidat. :) Nagyon hálás vagyok hogy rátaláltam a csatornádra :))
Regina

Anonymous said...

Milyen jellegű "rossz" dolgok elengedéséről írsz?
Amin én rengeteget pörgök az az hogy bizonyos tetteimről vagy gondolataimról mit gondolnak a szüleim.
És természetesen a munkahelyi dolgok...

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...