Teszt | Yves Rocher Jardin du Monde

Tusfürdő tesztet nem kifejezetten terveztem a blogra, ugyanis nem várok túl sokat tőlük: legyenek jól habzóak és ne szárítsák a bőrömet. Így hát általában teljesen random termékek kerülnek a fürdőszobám polcaira. De mióta születésnapomra ajándékba kaptam az Yves Rocher Jardin du Monde kínai magnóliás tusfürdőjét, teljesen szerelembe estem velük és beszereztem további két illatban is. 

A Jardin du Monde termékcsalád a világ különböző részeiről származó, természetes összetevőkből álló tusfürdők széles skáláját kínálja, emiatt szinte mindenki megtalálja a kedvére valót. A kínai magnóliás kifejezetten finom, nőies virágos illat, míg a brazil kávés kicsit erőteljesebb, dinamikusabb, teltebb illat, a mandulás pedig ünnepi marcipánfelhőbe borítja a fürdőszobát.

Én mindhármat imádom, de a kedvencem továbbra is a magnóliás. Nyárra mindenképpen szeretnék néhány friss illatot is beszerezni, a legújabb malajziai csillagvirágosnak például isteni illata van, de a floridai grapefruitos is nagyon tetszik. Ha jól tudom jelenleg akciósan 540,- Ft-ért kaphatóak a márkaboltokban.

Nektek melyik a kedvencetek?

CONVERSATION

6 comments:

Lolli said...

Nekem is a Kínai magnóliás van meg, még ki sem bontottam. Szuper kis akcióban vettem, az egyik havi kuponos képeslappal. A nyáron is biztos lesz tusfürdő akciójuk, úgy hallottam, hogy tavaly nyáron is volt ilyen hármat lehetett meg venni kettő áráért. Tusit biztos itt fogok venni a továbbiakban. Mindenféle ajándékot kapok, meg pontot is a törzsvásárlói kártyámra.

Rúzsnyom Niki said...

A narancsosat is érdemes kipróbálni. Elképesztően finom illata van :)

Unknown said...

Nyári illatok közül a citrusféléket ajánlom figyelmedbe. Az én kedvencem a grapefruit,mint ha valóban a gyümölccsel tusolnék :)
A brazil kávés szintén kedvenc, van is itthon tartalék belőle. A magnóliát még nem próbáltam de az lesz a következő.

katacita said...

Yves Rocher tusfürdő-szerelem dúl nálam is néhány hónapja, a kedvencek a grapefruitos, a makadámdiós (most már tavaszra nem kéne, de majd ősszel megint), a kávés meg van valami zöld teás talán, nem tudom, az biztos, hogy zöld. :)
Meg most elkezdtem felfedezgetni a többi tusfürdőiket, amiből 5 féle van, és mindegyik friss-virágos illatú, közülük egyelőre a rózsás a kedvenc, ez az: http://kremmania.hu/kremek/yves-rocher-rose-fraiche-tudfurdo

A "tieid" közül a pisztáciást is szaglásztam a boltban, nekem ő is inkább őszi, akkor majd szerintem beszerzem.

Ja és persze ne felejtsük el a téli/karácsonyi limitált illatokat se, közöttük is van néhány nagyon finom illat! :)

Panna said...

A kávés nekem is az egyik kedvencem, a magnólásat pedig ezután biztosan ki fogom próbálni. Viszont a legnagyobb favoriton az a laoszi rizses, állítólag elég megosztó illat de nyáron imádom :)

Réka said...

A grépfrútos van meg nekem, nagyon imádom az illatát. Teljesen akaratlanul tértem be pár hete az üzletbe, lényegében barátnőm rángatott be. Persze azóta azon töröm a fejem, hogyan juthatnék el valamelyik üzletbe :-) A pamutvirágos változatnak is csodás illata van, még Tesóm barátja is használja :-)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...