Tavaszi inspiráció



 Be kell valljam, én a blogokat elsősorban a képek miatt olvasom. Számomra egy-egy kép többet mond minden szónál, mert hangulatokat, érzéseket közvetít. A mostani képeket három kedvenc külföldi bloggertől hoztam: Mariannan egy finn lány, gyönyörű képeket készít és elsősorban divatblogot vezet. Julia blogja, a Gal meets glam inkább életmód jellegű blognak tekinthető, rengeteg szépségápolási, divat és utazós bejegyzéssel. Végül a harmadik blogot Rachel (pinkpeonies), a stílusos kismama szerkeszti. Nektek hogy tetszenek a képek? Követitek őket?

 









Forrás: galmeetsglam, mariannan, pinkpeonies

CONVERSATION

4 comments:

Audrey80 said...

Az a második kép szédítő, először nem is láttam a korlátot :)
Tényleg szépen meg vannak komponálva ezek a képek.

SophiEl said...

Valóban gyönyörű, ízléses fotók! :) Én is így vagyok vele, hogy szeretem, ha egy blogon igényes képek vannak. A tiéd ilyen szempontból szerintem abszolút élen jár a magyarok között, Dalma. :)

Megaera said...

Tényleg nagyon szépek és kifejezőek ezek a fotók - én magam is szeretek igényes képeket nézegetni :) Én sajnos nem tudok ilyen szépeket csinálni, nincs hozzá készülékem, de másoknál szívesen gyönyörködöm a szebbnél szebb fotókban.

Anonymous said...

Szerintem is csodaszépek és varázslatosak ezek a fotók. Hobbiként szeretek fényképezni, de még messze vagyok attól, hogy ilyen remek fotókat készítsek, de gyakorlással minden elsajátítható. A második képről jutott eszembe, hogy egy ilyen apró erkélyt sokféleképpen be lehet rendezni. Néhány ötletet ebben a cikkben találtok. http://lakberinfo.hu/dekoracio/lakasdekoracio/2015-04-28-22-otlet-tenyernyi-erkelyek-berendezesehez/

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...