New in - Heels with a bow

A ruhatáramból eddig hiányzott a tökéletes nude magassarkú cipő, úgyhogy a Glamour-napokon mindenképpen szerettem volna egyet venni. Sajnos az akcióban részt vevő üzletekben semmi szimpatikusat nem találtam, így végül egy kicsit korábban, a CCC cipőboltban szereztem be ezt a csodaszép lakk masnis cipőt.


 A sarokmagasság pont megfelelő, se nem túl magas, se nem túl alacsony (kb. 10 cm), ráadásul kicsit vastagabb, erősebb sarka van, így remélhetőleg kényelmes lesz viselni akár hétköznapokon is. Alapvetően elegáns darabot szerettem volna, amit bármilyen alkalomra viselhetek. A masni nagyon szépen kiemeli a cipő egyszerű formáját és igazán nőiessé teszi azt.



Nektek hogy tetszik?
A cipő itt elérhető

CONVERSATION

5 comments:

Queen of my mistakes said...

Júj, csodaszép, a tökéletes nude magassarkút még én is keresem - nekem egy masni nélküli változat is tökéletes lenne. :)

bokorbogi93 said...

Először valami nagyon magasnak gondoltam, de aztán tovább olvastam és láttam is, hogy nem olyan magas. Csodaszép :) Én is szívesen hordanám, sőt a méret is talál :))

PAncsi said...

Gyönyörűszép, én is nézegettem a polcokon ezt a cipőt! :)
A Jenny Fairy vonalat nagyon szeretem a CCC-ből, több cipőm is van tőlük.

Fleur said...

Nagyon aranyos kis nőies cipő, az ára is tökéletes! Egyre jobban tetszenek a CCC cipői :)

Audrey80 said...

Ez nekem nagyon magas, de igazad van, kell egy nude elegáns cipő, nekem is kellene. A puha bőröket jobban szeretem, Humanicban is nézted? Pénteken 20%-os leárazás volt, zárt cipőt vettem :)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...