Glamour H&M shoppingparty

Tegnap volt a H&M-es Glamour shoppingparty, amikor 25 % kedvezménnyel lehetett megvenni minden terméket, függetlenül attól, hogy a női, férfi vagy gyerekosztályról van, ruha-e vagy egyéb és akciós-e vagy nem. A kedvezmény este 8-tól éjfélig tartott. Ráadásul tényleg "party"-hangulat volt, hiszen DJ pult és pezsgőosztás is volt, ja és tömeg is. 

A körutat először egyedül terveztem, végül Zsófi is csatlakozott, úgyhogy jó kis csajos este kerekedett. Délután még 4-től irtunk egy ZH-t, aztán beültünk meginni egy kis forralt bort (nem akartunk a Vörösmarty-n fagyoskodni, nagyon szeles idő volt). Aztán 6 körül átsétáltunk a Vörösmarty téren lévő H&M-be és nekiláttunk a válogatásnak. Ekkor még nem voltak sokan, viszonylag jól tudtunk válogatni, próbálni, mert 8 után ez már lehetetlen lett volna, ugyanis óriási sorok voltak a próbafülkéknél és rengeteg ember a boltba. Lépni is alig tudtunk. Sajnos semmi jó ruhát nem találtunk, amit meg is vettünk volna (bár őszintén szólva, jobban el voltunk foglalva azzal, hogy egymás kezébe adjunk ruhákat, hogy mit próbáljon fel a másik). Így végül ruhát sajnos nem sikerült vennem (Zsófi amúgy sem tervezte).
Végül lementünk a kiegészítőkhöz és ott válogattunk ezt-azt, aztán sorban álltunk egy kis pezsgőért (édes kis üveges BB-hmm, nagyon finom volt) és beálltunk a sorba, hogy fizessünk. 
Összességében jó kis este volt, jól tettük, hogy korábban odamentünk, csak azt sajnálom, hogy amiket kinéztem magamnak azt nem tudtam megvenni, de sebaj, szép kis apróságokkal jöttem haza így is.
Ahonnan jöttünk...
...és ahová megyünk.
Zsófi pózol

Én hülye sapkában- sose venném fel ezt a sapkát :D mármint az utcán

Zsófi 
fejdísszel

Amit vettem

Neszesszer - ár: 1290,- (-25 %) 
És belül piros alapos fehér pöttyök vannak. Három belső gumis tartója van, a képen fölül egy, ami a táska teljes hosszában végigfut, a másik oldalon pedig középen le van varrva, így két kisebb tárolórészt kapunk
Olyan szép a cipzár fogantyúja is 


A hajcsatok- nem tudtam dönteni a színek közül, mindkettőt elhoztam - 790,- (-25 %)
Virágok és a karkötő (1990,- és -25% ebből is)

CONVERSATION

2 comments:

Anonymous said...

Nagyon tetszik a táskád! *:*

alexaa * said...

Nagyon cuki dolgokat vettél, a neszeszer különösen tetszik!:)

Like us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...